وزیر راه و شهرسازی گفت : باید به دنبال قوانین و مقرراتی برویم که مالیات برای زمینهای خالی و خانه های خالی لحاظ شود وقوانین مالیاتی بربازار مسکن اعمال خواهیم کرد .

نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :شهرداری تهران 22ماه گذشته 420 واحد مسکونی را پروانه ساخت صادر کرده است و تعدادی تحویل داده ایم و تعدادی هم در دست احداث است یک میلیون و 200 هزار واحد مسکن ساخته می شود.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که باید فکر قوانینی جدید از سوی دولت و مجلس باشیم تصریح کرد :بنابراین با ارزیابی بعد خانوارهایی که در این منازل سکونت می کنند ما باید فکر قوانینی جدید از سوی دولت و مجلس باشیم .

وزیر راه  و شهرسازی با تاکید بر اینکه ماهانه 35 هزار واحد مسکونی را شهرداری تهران پروانه می دهد ما هر مه بارگزاری در شهر تهران را اضافه می کنیم اضافه کرد :همه از هر استانی می خواهند یک خانه در تهران داشته باشند و این اشتباه است از مناطق مختلف تهران بازدید کنید خیلی از آپارتمانها خالی است ماهانه 35 هزار واحد مسکونی را شهرداری تهران پروانه می دهد ما هر مه بارگزاری در شهر تهران را اضافه می کنیم.

نیکزاد در خاتمه اظهار داشت : ما دوسیاسیت در پیش داریم که این واحد ها را تحویل مردم دهیم و از طرف دیگر هم به دنبال قوانین و مقرراتی برویم که مالیات برای زمینهاتی خالی و خانه های خالی لحاظ شود راجعب مسکن تلاش داریم در شهرهای جدید با آورده کم به مردم خانه دهیم ساخت و ساز در کنار مسکن مهر قوانین مالیاتی بربازار مسکن اعمال خواهیم کرد .



برچسب ها: مسکن ، مالیات ، ساخت و ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.