دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال گفت: پس از بررسی وضعیت موجود والیبال ساحلی ایران به این نتیجه رسیدیم که بحث راه اندازی مسابقات لیگ فعال منتفی شود.

نادر انصاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طی نشستی که با مسئولان کمیته‌های والیبال ساحلی استان ‌های مختلف کشور داشتیم به این نتیجه رسیدیم که به خاطر وجود مشکلات مالی در حال حاضر بحث راه اندازی لیگ را کنار بگذاریم، چون مسابقات لیگ به دلیل بحث بودجه تا حدودی دست و پاگیر است.

دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال تصریح کرد: قرار است در حال حاضر نسبت به راه اندازی تور ساحلی داخلی به صورت ماهیانه اقدامات لازم را انجام دهیم و از این طریق ساحلی بازان کشور را در کوران مسابقات قرار دهیم.

دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال یادآور شد: قرار است مسابقات تور ماهیانه والیبال ساحلی کشور از تیرماه امسال آغاز شود به طوری که تا پایان سال جاری ما باید 9 دوره مسابقات تور ساحلی برگزار کرده باشیم.

انصاری تصریح کرد: در نظر داریم در طول زمان باقی مانده تا شروع مسابقات تور والیبال ساحلی نسبت به تصویب آیین نامه مشخص و فنی اقدامات لازم را انجام دهیم و تمامی تیمهای حاضر در مسابقات و مدعیان را کلاس بندی خواهیم کرد.

وی گفت: در جلسه‌ای که با حضور " محمدرضا داورزنی" برگزار شد، وی اذعان داشت که مسئولان فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا معتقدند که باید همان طور که در والیبال سالنی رشد کرده‌ایم در ساحلی هم باید به مدارج بالا دست پیدا کنیم، با توجه به این موضوع از مسئولان استان‌ها خواستند که با نگاه جدی‌تری برنامه‌های والیبال ساحلی را دنبال کنند.

دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: در نظر داریم این کمیته را به لحاظ چارتی وسعت داده و هیئت‌های استانی را در تصمیم‌گیریها دخیل کنیم./مح

برچسب ها: لیگ ، ساحلی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار