اینک زمین است که لرزه را نه بر تن خود که بر تن آدمیان نشانده است و دل آنان به لرزه انداخته...

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هر گاه گوشه ای از این سامان گر چه سنگ و خار باشد تکان بخورد حتی سنگی هم از آن جا به جا شود و اگر لحظه ای خطر، امنیت جسم و جان  رسانه ها به جوش می آیند و قلم ها می نویسند...
از همه مهم تر دل این عضو است که ، چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
اکنون این ایران است که از چندی پیش دست در دست قانون طبیعت ، گام به گام پیش رفته  و دیگري زلزله ، او را با خود به هر سو مي كشاند ، بوشهر، سیستان و بلوچستان، اصفهان و ... انگار تمامي ندارد.
و برخی از مردم آن نه به دنبال کار و تفریح و سرگرمی و نه صدای گرمی که به تمنای سکوت ترنم کنند، بلکه به دنبال سرپناهی از جنس پرچم هلال احمر هستند .
زلزله جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و بسیاری از سازمان ها و حتی مردم را بسیج کرده تا بار دیگر به ما بفهماند هنوز هم برای كمك به مردم عزیزمان در هر گوشه ای از این کشور جان به دست می گیریم .
 اما این جا اقیانوس نیست که امواج آن را پرتلاطم کند و ماهی ها را به اطراف پرت کند این جا آسمان نیست که رعد و برقش چشمان آن را باز کند و ابرها را سیاه کند این جان زمین است که میلیاردها زمینیان درون آن  زندگي ميكنند که تکیه گاه قدم هایشان به راستی چيزي جز زمین نیست و امان از آن روز که این تکیه گاه بلرزد دیگر گام نهادن در این کره ی سنگین خاکی تردید دارد.
 چند وقتی است که زمین در حصار زلزله مانده و مردم ایران را هر روز با خبرهای تازه تر روبرو کرده و قدم بر دل هایی می گذارند که از خدا پر شده است.../ف
 
گزارش از زينب مرادي
برچسب ها: زمین ، زلزله ، سکوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار