بازیکن ملی پوش تیم فوتسال کشورمان گفت: کارنامه کاری خسوس و حسن انتخاب وی نسبت به دستیارانش می تواند زمینه های درخشش فوتسال را در سال جاري فراهم آورد.

محمدطاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از هفته ی گذشته تمرینان خود را آغاز کردیم نسبت به گذشته پیشرفت داشتیم زیرا زمان زیادی از تمرینات دور بودیم اما حالا به شرایط مساعدی رسیدیم البته تا زمان آغاز تورنمنت چین از لحاظ فنی و جسمانی به جایگاهی که در نظر کادر فنی است، می رسیم .

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال کشورمان افزود: شرایط فنی و جوی اردو بسیار ایده آل است. خسوس به عنوان سرمربی تیم تلاش خود را بکار گرفته تا بازیکنان در شرایط روحی و روانی مساعدی به تمرین بپردازند و گمان می کنم در ایجاد این جو موفق بوده اند.

طاهری در ادامه بیان داشت: شرایط فنی، جسمانی و تاکتیکی نیز سیر صعودی را طی می کند البته با حضور مربیانی چون رضا لک، محمد هاشم زاده و باقری انتظار دیگری نمی توان از این تیم داشت.

خسوس کارنامه کاری درخشانی دارد و با تیم ها و بازیکنان بزرگی کار کرده است، حسن انتخاب وی در مورد کمک های خود، حرفه ای بودنش را به اثبات رساند.

*درگیری نظری را بزرگ جلوه دادند، نباید اخراج می شد

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال اظهار داشت: مصطفی نظري و امیر فراشی بگو مگو کوچکی با هم داشتند که نباید خبرش از خانواده فوتسال بیرون می رفت زیرا این کار باعث حاشیه شدن درگیری شد و در پایان هر 2 نفر از اردو اخراج شدند.

همانطور که خسوس اظهار کرده غیبت نظری فقط مربوط به همین دوره از اردوها می شود و پس از مسابقات کره جنوبی مصطفی به تیم ملی باز خواهد گشت.

طاهری در خصوص وضعیتش در لیگ برتر بیان داشت: مسئولان گیتی پسند برای حضورم در این تیم صحبت هایی کردند و دبیری نیز خواهان حضورم در باشگاه شدند اما وحید شمسایی هنوز با من تماسی نداشته است البته در خواست یک تیم کویتی و بازی در تیمش نیز یکی پیشنهایم در این فصل بوده است.

*سرمایه گذاران تهرانی کمک بزرگی به فوتسال خواهند بود

وی در ادامه بیان داشت: حضور تیم های تهرانی در لیگ فوتسال کمک بزرگی به این ورزش به حساب می آید در صورتی که سرمایه گذاران به تیمداری در پایتخت علاقه نشان دهند به روزهای بهتری خواهیم رسید مانند زمانیکه تیم های تام ایران خودرو و باقی تیم های تهرانی در لیگ حضور داشتند. جمعیت تهران، علاقه مردم پایتخت به ورزش، گواه گفته هایم برای افزایش تیم های تهرانی در لیگ و رونق فوتسال می باشد.

طاهری خاطرنشان کرد: معتقدم شهر تهران پتانسیل بالایی برای داشتن حداقل 2 تیم در لیگ فوتسال دارد. امیدوارم مسئولان تمام تلاش خود را به کار گیرند تا سرمایه داران به تیمداری در لیگ تمایل پیدا کنند./مح

برچسب ها: طاهری ، فوتسال ، خسوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار