معاون ستاد مهر ماندگار گفت: برای افتتاح 38 پروژه مهر ماندگار در خراسان جنوبی تاکنون هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران   بیرجند

سید رضا فاطمی  در حاشیه جلسه بررسی وضعیت پروژه های مهر ماندگار خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، گفت: حدود 920 پروژه در سطح کشور در قالب پروژه های مهر ماندگار گنجانده شده است که شامل 25 حوزه اعم از راه، خطوط ریلی، سدها، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، محرومیت زدایی و ... است.

معاون ستاد مهر ماندگار ادامه داد: پروژه های مهم زمانی که به اواخر یک دولت می رسند باید پیگیری و با بخش های مختلف هماهنگ شوند.

فاطمی اظهار کرد: در قانون بودجه دو هزار و 800 ردیف عمرانی تعریف شده که با هماهنگی دستگاه های اجرایی و استانداران پروژه های شاخصی که پیشرفت فیزیکی بالایی داشتند انتخاب و به 500 پروژه کاهش یافتند و اعتبار دریافت کردند.

وی هماهنگی بین بخشی را در پروژه های مهر ماندگار بالا عنوان و تصریح کرد: پیگیری های میدانی از ویژگی های پروژه های مهر ماندگار است که تاکنون بیش از 60 سفر برای بازدید صورت گرفته است.

معاون ستاد مهر ماندگار با اشاره به تأمین منابع مالی این پروژه ها، گفت: تخصیص اعتبارات این پروژه ها تقریبا 100 درصد است.

فاطمی با اشاره به پیشرفت بالای طرح های مهر ماندگار، اظهار کرد: مجموع سرمایه گذاری که روی طرح های مهر ماندگار کشور انجام گرفته، 160 هزار میلیارد تومان است.

وی بیان داشت: اکثر پروژه های مهر ماندگار خراسان جنوبی به مرحله بهره برداری رسیده است و مابقی باید حداکثر تا شهریور ماه سال جاری به اتمام برسد./س

برچسب ها: پروژه ، خراسان ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.