اولین دوره آموزشی مربیان کشور عراق با حضور 60 نفر از این مربیان صبح امروز در مرکز تربیت مربی کرج طی مراسمی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی توکلی گلپایگانی رئیس مرکز تربیت مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی مربیان کشور عراق که صبح امروز در محل مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد گفت: در راستای ارتقای تعاملات و گسترش روابط میان ایران و عراق تفاهم نامه همکاری مشترکی سال گذشته میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت کار و امور اجتماعی کشور عراق از سوی وزراء دو کشور به امضا رسید.

وی افزود: از اهداف و محورهای این تفاهم نامه تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه های اشتغال زایی و آموزش های نوین کاربردی و آموزش های فنی و حرفه ای بوده است که در جهت اجرایی کردن محور آموزش ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای متولی اجرا و عملیاتی کردن این بند از تفاهم نامه شد.

توکلی در ادامه تصریح کرد: مرکز تربیت مربی کرج دارای ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی است که بعضا، در منطقه بی نظیر است و تاکنون توانسته خدمات مناسبی را در حوزه آموزش های بین المللی ارائه کند.

رئیس مرکز تربیت مربی کرج خاطر نشان کرد: در این راستا اولین دوره آموزش 60 تن از مربیان عراقی از تاریخ اول اردیبهشت ماه آغاز شد که طی آن به میزان 100 ساعت آموزش تخصصی به مربیان این کشور ارائه شد و در خاتمه نیز به مدت 20 ساعت این مربیان با مباحث مدیریتی و شیوه تدریس آشنا شدند.

گفتنی است، در پایان این مراسم به مربیان عراقی گواهی نامه های مهارت از سوی ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعطا شد./ف

برچسب ها: اختتامیه ، مربیان ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار