مدير کل ورزش و جوانان استان قم از افزايش چشمگير تعداد مدال‌هاي کسب شده، عضويت ورزشکاران قمي در تيم‌هاي ملي و ورزشکاران سازمان يافته قم در سال 1391 خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، عباس جهان‌بيني ابراز داشت: با وجود محدوديت‌هايي که به خصوص از نظر مالي و اعتبارات ورزش در سال 1391 با آن دست به گريبان بوديم اما شاهد رشد ورزش قم در بسياري از شاخص‌ها بوديم.
وي ادامه داد: تعداد ورزشکاران دعوت شده رشته‌هاي مختلف ورزشي قم به تيم‌هاي ملي و عضويت آنها در تيم‌هاي ملي، تعداد ورزشکاران بيمه شده يا سازمان يافته قم و همچنين تعداد مدال‌هاي کسب شده ورزشکاران قمي از مسابقات مختلف در سال قبل رشد و افزايش چمشگيري داشته‌اند.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم افزود: البته در اعزام‌ها، حضور در ليگ‌هاي ورزش کشور، کسب مدال از ميادين برون مرزي و امر آموزش نيز قدم‌هاي خوبي برداشته شد و انتظار ما اين است در سال 1392 شاهد تحول شگرفي در تمام اين زمينه‌ها باشيم.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: توانايي‌هاي استان قم در تمام رشته‌هاي ورزشي از آنچه که در حال حاضر شاهد آن هستيم، قطعا بيشتر و بالاتر است بنابراين بايد با برنامه ريزي صحيح و سرمايه گذاري مطلوب از ظرفيت‌هاي موجود در ورزش استان به خوبي بهره ببريم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.