وزير کشور خبر داد

ثبت‌نام 75 داوطلب در اولين روز/ تنها 5 نفر چهره شناخته شده بودند

وزير کشور از ثبت‌نام 75 داوطلب در اولين روز خبر داد و گفت: تنها 5 نفر از این تعداد چهره‌های شناخته شده بودند لذا در پایان هر روز اسامی و پرونده افراد ثبت‌نام شده را برای تسریع در امر رسیدگی و بررسی به شورای نگهبان ارسال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات رياست جمهوري در حالی آغاز شد که ساعات ابتدایی "مصطفی محمد نجار"، وزیر کشور برای بازدید از نحوه ثبت‌نام از کاندیداها به محل ستاد انتخابات آمد.

وی در رابطه با تعداد ثبت‌نام‌شدگان روز گذشته اعلام کرد: در روز گذشته تا پایان ساعت مقرر يعني 18 عصر تعداد 75 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و طی بازدیدی که هم اکنون انجام دادم مشاهده کردم که آمادگی برای ثبت‌نام کاندیداها بسیار مناسب است و کارها به واسطه همکاران سخت‌کوشمان بسیار خوب در حال انجام است.

وزیر کشور ادامه داد: روز گذشته 75 نفر از نامزدها را همکاران ثبت‌نام کردند که سعی شد در حداقل زمان ممکن این کار انجام شود اما از کانديداها تقاضا می‌کنم که با همکاران ما در امر ثبت نام همکاری نمایند و تقاضا می‌کنیم که امر ثبت‌نام را به روز آخر موکول نکنند البته ما تا پایان مهلت قانونی یعنی تا آخرین ساعت روز پنجم آمادگی داریم که از متقاضیان ثبت نام برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام بعمل آوریم.

محمدنجار ادامه داد: ضمن تشکر از تمامی نامزدها و هواداران آنها خواهشمندیم که به قانون التزام داشته باشند و از هر نوع کاری که شائبه تبلیغات را به خود می‌گیرد خودداری کنند تا مهلت قانوني ثبت‌نام انتخابات به اتمام برسد.

وي خاطر نشان کرد: نکته دیگر که قابل ذکر است این است که ما دیروز 75 نفر را ثبت‌نام کرده بودیم که 5 نفر از این تعداد چهره‌های شناخته شده بودند و در پایان هر روز اسامی و پرونده افراد ثبت‌نام شده برای تسریع در امر رسیدگی و بررسی آنها به شورای نگهبان ارسال می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شروع ، روز ، دوم ، وزارت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار