وزير راه دولت اصلاحات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

واعظ زاده به پشتوانه برنامه تئوريک وارد عرصه انتخابات شده است

وزير راه دولت اصلاحات که به همراه صادق واعظ‌زاده به وزارت کشور مراجعه کرد، گفت: واعظ زاده را فردي عالم، شريف و با تجربه مي‌دانم و مي‌خواهم به وي راي بدهم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد رحمتي" وزير راه دولت اصلاحات که همراه صادق واعظ‌ زاده براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري به وزارت کشور مراجعه کرده بود، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: واعظ زاده را فردي عالم، شريف و باتجربه مي‌دانم که همه خصوصيات يک مسئول خوب را دارد و دليل مراجعه بنده با وي به وزارت کشور اين است که مي‌خواهم به او راي بدهم و فکر مي‌کنم که خداوند کمکش مي‌کند و موفق مي‌شود.

وزير راه دولت اصلاحات در پاسخ به اينکه آيا واعظ زاده برنامه مدوني را براي انتخابات تدوين کرده است يا خير گفت: واعظ زاده رئيس مرکز الگوي اسلامي ايراني پيشرفت است و اين مرکز طي دو سال گذشته بنيانگذاري شده و تعدادي از اساتيد دانشگاهي تدوين الگوي پيشرفت را در آنجا انجام مي‌دهند و کارهاي تئوريک بسيار خوبي انجام شده است.

رحمتي افزود: وي به پشتوانه اين برنامه و برنامه‌هاي کوتاه مدت‌تري که تدوين کرده و در سايتش نيز وجود دارد پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

گفتني است، دقايقي پيش آغاز ثبت‌نام از داوطلبان يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به دستور وزير کشور به استانداران و فرمانداران ابلاغ شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، انتخابات ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
صمدی
۱۰:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
تیم سالمی دارن
به نظر گزینه قوی باشن
لطفا بیشتر اخبارشون را منتشر کنید
آخرین اخبار