معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه ی نماز از برگزاری 31 برنامه در سه حوزه ی فرهنگی، آموزشی و پژوهشی با عناوینی چون مسابقه ی مکاتبه ای نماز، طرح ثانیه ها، مسابقه وبلاگ نویسی و ... خبر داد.

سید محمد عبداللهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: طرح ثانیه ها در کلیه مدارس دوره راهنمایی در دو مقطع دوم و سوم در سراسر کشور با حضور چهار هزار و 800 دانش آموز در یک هزار و 200 نشست با موضوع مسائل، سوالات و شبهات نماز گفتگوی چهره به چهره و صمیمی خواهند داشت.
وی تر تشریح این خبر عنوان کرد: کارشناسان ستاد و اساتید مرتبط  با موضوع، به مدارس مختلف کشور در طول سال تحصیلی در 3 جلسه اعزام خواهند شد.
عبداللهی در ادامه به اهم این برنامه ها اشاره کرد و گفت: چهارمین مسابقه ی مکاتبه ای نماز برای 200 هزار نفر از دانش آموزان مناطق محروم و روستایی کشور و 450 هزار نفر تحت پوشش حلقه های نماز شناسی دانش آموزان دبیرستانی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گفت: کرسی های آزاد اندیشی نماز ویژه ی دانش جویان در 30 نمایشگاه کشور با هماهنگی دفتر مقام معظم رهبری و اجرای طرح نشست فرهنگی بهشت برای خانواده ی کارکنان اجرایی کشور با حجم 40 هزار نفر از دیگر برنامه های ستاد است. 
عبداللهی در خاتمه با اشاره به اعلام برگزیدگان دومین مسابقه وبلاگ نویسی نماز تا پایان اردیبهشت اظهار داشت: سنگ بنای این جشنواره در بیرجند با حضور و درخواست رئیس جمهور با شرکت بیش از 4 هزار فرهیخته ی جوان و افزودن این آمار به وبلاگ نویسی نماز ادامه پیدا کرد./ف
برچسب ها: طرح ، ثانیه ، اقامه ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار