کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: معتقدم کسانی که کارشناسی می کنند که لیگ برتر 16 تیمی شود به هیچ وجه کارشناس نیستند.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مشکل فوتبال ما کمیت تیم ها در لیگ برتر نیست بلکه مشکل فوتبال ما در ساختارها است زیرا در گذشته لیگ ما هم 16 تیمی بودن را تجربه کرده و هم 18 تیمی بودن را و اگر کمی دقت نظر به خرج دهیم متوجه خواهیم شد که هیچ فرقی نمی کند که چه تعداد تیم در لیگ برتر حضور داشته باشد.

کارشناس و پيشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من آنهایی که اعلام می کنند لیگ برتر با 16 تیم به کار خود ادامه می دهد به هیچ وجه کارشناسي نیستند زیرا حداقل با 18 تیمی بودن لیگ 2 تیم جوان به لیگ برتر راه می یابند و چند بازیکن با استعداد نیز در این میان به چشم می آیند.

وی تصریح کرد: در گذشته هم به این نکته اشاره کرده ام که فوتبال ما باید به دست بخش خصوصی سپرده شود و دولت هم بر روی آن نظارت داشته باشد و چرا که بدین صورت مدیران باشگاه ها سعی می کنند بهترین مربی ها و بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشند و از پدیده دلالیسم نیز جلوگیری می شود و بسیاری از باشگاه ها بوسیله درآمد زایی که انجام می دهند به دنبال بازیکن سالاری خواهند بود و باید این واقعیت را قبول کرد که باید به سمت فوتبال حرفه ای حرکت کنیم و ساختار فوتبال خودمان را تغییر دهیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار