فرماندار شهرستان دماوند گفت: انتخابات پایه های نظام را تثبیت می کند و تجلی اراده مردم است و امنیت جامعه را نیز تامین می کند.

"سعید افشارنادری" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به گستردگی حوزه فعالیت و ماموریت روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: علاوه بر نقش مهم روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و تبلیغات صحیح به مردم، نقش آنان با محوریت انتخابات بسیار مهم است.

وی ادامه داد: امسال در شهرستان دماوند علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، انتخابات میان دوره ایی مجلس شورای اسلامی نیز برگزار می شود که برگزاری این سه انتخابات، بر اهمیت موضوع بیش از پیش افزوده است.

نماینده عالی دولت درشهرستان دماوند اعتماد سازی بین مردم را ازضروریات انتخابات دانست و گفت: اجرای قانون انتخابات مهم ترین رکن در فرآیند انتخابات محسوب می شود که شکل گیری هیات اجرایی، تهیه اسامی معتمدین و بررسی صلاحیت ها در این میان مورد توجه است.

فرمانداردماوند به تشکیل ستادهای پشتیبانی، فناوری، نیروی انسانی و تدارکاتی انتخابات اشاره کرد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان دماوند نیز پیش از سال جدید، با برگزاری چندین نشست و جلسه، فعالیت خویش را آغاز کرده و آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده دارد.

افشارنادری با بیان اینکه بسترهای مناسب را برای حضور گستنرده مردم در انتخابات درجهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تامین نموده ایم، خاطرنشان کرد: ایجاد فضای آرام درانتخابات شهرستان بسیارمهم است و حضور مردم، گروهها و نامزدهای انتخابات با ایجاد بسترسازی لازم برای اجرای انتخابات سالم درچارچوب قانون نیز نقش بسزایی دارد.

فرمانداردماوند برگزاری انتخابات را مظهر تجلی حماسه سیاسی دانست و گفت: انتخابات پرشورو با نشاط درفضای آرام زمینه ساز حماسه اقتصادی می شود.

وی افزود: برای تحقق منویات رهبری باید ازهمه ابزارهای لازم استفاده کنیم و حضورمسوولان درمناسبتهای مختلف و تشویق مردم به حضورپرشور و شعور و گسترده تاثیربسزایی دارد.

فرماندارشهرستان دماوند با بیان این که قانون گذار موضوعات و اظهارنظر درفرآیند انتخابات را به برگزارکنندگان انتخابات محول کرده است از رسانه ها و خبرنگاران خواست تا منابع خبری خویش را از مجرای متقن و موثق دریافت کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.