وزیر راه و شهرسازی گفت : مسکن نسبت به این قضیه تاثیر پذیر است و جزء شرایط سختی که ما در سال گذشته داشتیم هم اکنون موضوع مسکن در یک ثبات نسبی حرکت می کند و ما باید بدانیم که تعداد مسکن ها خالی در تهران است .

نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : فردی که زمین دارد فروش آن را با نوسانات قیمت ارز و دلار مقایسه می کند و می خواهد در فرصتی مناسب با جلوگیری از ضرر مالی این اقدام را انجام دهد .

وی در ادامه این مطلب با تاکید به این موضوع که اکنون مسکن در یک ثبات نسبی حرکت می کند تصریح کرد :مسکن نسبت به این قضیه تاثیر پذیر است و جزء شرایط سختی که ما در سال گذشته داشتیم هم اکنون موضوع مسکن در یک ثبات نسبی حرکت می کند و ما باید بدانیم که تعداد مسکن ها خالی در تهران است .

وزیر راه  و شهرسازی با اشاره به ساخت مجتمع هایی در تهرانسر به شکل زیبا اضافه کرد : یکی که می خواهد در تهران سکونت داشته باشد باید آورده بالایی داشته باشد ما در تهرانسر خانه های زیبایی را مشغول ساخت هستیم که در تهران خانه های به شکلی که ما در این منطقه می سازیم نمی سازند بلکه برج می سازند .

نیکزاد در خاتمه با بیان مراحل ثبت نام این واحد ها درتهرانسر اظهار داشت : ثبت نام این سه هزار واحد هفته پیش تمام شد در صورتی که هر دوو سه هفته یک بار به این پروژه سر می زنیم و آنها را به افراد واجد شرایط واگذر خواهیم کرد ./س


برچسب ها: مسکن ، ارز و دلار ، تهرانسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.