برای نخستین شهرک صنعتی خصوصی در فارس مجوز صادر شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، مدير امكان سنجي و امور شهركها و نواحي صنعتي شركت شهركهاي صنعتي فارس گفت: صدور اين مجوز پس از انجام مراحل كارشناسي و طي روال قانوني , توسط سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران انجام شده است .

سيد محمد كاظم اعتماد بیان کرد: مجوز نخستين شهرك صنعتي خصوصي فارس به نام شركت پولاد نورد در 15 كيلومتري جاده شيراز – كازرون صادر شده است .

وی ادامه داد: صدور اين مجوز حاصل تلاشها و پيگيريها ي يك ساله شركت شهركهاي صنعتي فارس و شركت پولاد نورد و پس از اخذ استعلامها از سازمانها و اداره هاي ذيربط انجام شده است .

اعتماد افزود: با صدور اين مجوز به شركت پولاد نورد اجازه تاسيس شهرك صنعتي خصوصي و بهره برداري از آن پس از دريافت پروانه بهره برداري داده مي شود.

صداقت پور با بيان اينكه ايجاد شهركهاي صنعتي خصوصي در راستاي سياستهاي دولت مبني بر تقويت و حمايت از بخش خصوصی و اجراياصل 44 قانون اساسي است گفت : ايجاد شهركهاي صنعتي خصوصي در چارچوب قوانين و مقررات موجود انجام مي شود.

وي گفت: شركت شهركهاي صنعتي فارس نيز نقش نظارتي خود را در اين خصوص بر اساس قانون انجام خواهد داد.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي فارس بیان کرد: هم اكنون مراحل طراحي نخستين شهرك صنعتي خصوصي استان توسط شركت پولاد نورد در حال انجام است تا پس از دريافت پروانه بهره برداري واگذاري زمين در اين شهرك انجام شود.

وي ادامه داد: شهركهاي صنعتي خصوصي نيز از مزاياي شهركهاي دولتي بهره مند مي شوند اما امور نحوه واگذاري زمين در آنها بر عهده بخش خصوص است ./س

برچسب ها: نخستین ، شهرک ، صنعتی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.