هافبک پرسپولیس در مورد حضورش در تیم پرسپولیس گفت: تمام فکر و ذهنم پرسپولیس است و دوست دارم در این تیم بمانم.

میثم نقی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در این فصل شرایط بسیار سختی داشتیم و نتوانستیم با ژوزه نتایج خوبی کسب کنیم اما در ادامه با اضافه شدن گل محمدی عملکرد بهتری از خود نشان دادیم و توانستیم به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم.

وی در ادامه در مورد شکست پرسپولیس برابر سپاهان در فینال جام حذفی گفت: انصافا تیم ما فوتبال خوبی ارائه و ما می توانستیم سپاهان را شکست دیم اما نتوانستیم از گل های خود محافظت کنیم و در ضربات پنالتی هم شانس هر تیمی 50 درصد است.

نقی زاده در ادامه در مورد خداحافظی مهدوی کیا اظهار داشت: به هر حال مهدوی کيا اسطوره باشگاه پرسپولیس است و برای جوانترها الگویی خوب هم در بحث فنی هم در مسائل اخلاقی محسوب می شود اما به نظرم خداحافظی خوبی از فوتبال نداشتند و اگر پرسپولیس می توانست فینال جام حذفی را از آن خود کند شاید خداحافظی برای آقای مهدوی کیا شیرین تر می شد.
وي در پایان در مورد استعفای کادر مدیریتی پرسپولیس گفت: من در جریان این مسائل نیستم اما به هرحال دو سال دیگر با این تیم قراردادم دارم و اگر کادر فنی تیم بخواهند از من استفاده کنند با تمام دل و جان برای پرسپولیس حاضر می شوم و فعلا به هیچ تیمی جز پرسپولیس فکر نمی کنم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار