نامزد احتمالي انتخابات رياست جمهوري بيان کرد: فردا چهارشنبه 1392/2/18 جهت ثبت‌نام در انتخابات رياست جمهوري به وزارت کشور مراجعه مي‌کنم.

"حسن الله وردي نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن تشريح برنامه‌هاي انتخاباتي خود اظهار داشت: در پي سفرهاي استاني که داشتم امروز به کرمان مي‌روم و در جمع مردم آن استان برنامه‌هاي انتخاباتي خود را مطرح مي‌کنم.

نامزد احتمالي انتخابات رياست جمهوري بيان کرد: فردا چهارشنبه 1392/2/18 جهت ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري به وزارت کشور مراجعه مي‌کنم.

دبير کل "حزب اسلامي رفاه ايران" با اشاره به تاييد و رد صلاحيت‌هاي شوراي نگهبان گفت: شوراي نگهبان شوراي عادلي است و نامزدهاي انتخابات نبايد با نتيجه‌اي که در تضاد سليقه آن‌هاست برخورد منفي داشته باشند.

وي افزود: اگر فردي از سوي شوراي نگهبان تاييد صلاحيت نشود به اين معني نيست که نمي‌تواند در ديگر سنگرها خدمت کند، لذا ممکن است بتواند در ظرفيت‌هاي ديگر نظام به نحو احسن ايفاي نقش کند.

وي افزود: رد صلاحيت‌هاي کانديداهاي رياست جمهوري نبايد باعث گله مندي شرکت کنندگان در انتخابات رياست جمهوري شود.

الله‌وردي نژاد با اشاره به سفر استاني که ديروز به هرمزگان داشته، اظهار داشت: استان هرمزگان قلب تپنده اقتصاد کشور است، اما اين منطقه مورد بي‌مهري دولت  واقع شده است به صورتي که از نيروهاي غير بومي در چرخه توليد و اشتغال استفاده مي‌شود و نيروهاي بومي توانمند و جوان  اين استان مورد اقبال قرار نمي‌گيرند، و دولت آينده بايد توجه به سزايي به منطقه هرمزگان داشته باشد.

وي با اشاره به درخواست خود از کانديداهاي رياست جمهوري جهت بازديد از هرمزگان گفت: وظيفه ما به عنوان يک کانديداي رياست جمهوري که توانايي را در خود احساس مي‌کنيم اين است که به وعده‌هايي که به مردم مي‌دهيم عمل کنيم و به درد و دل انها  رسيدگي  و جامه عمل بپوشانيم.

دبير کل حزب اسلامي رفاه ايران در تصريح برنامه‌هاي خود گفت: بايد زمينه اشتغال براي جوانان و افراد توانمند ايجاد شود و اين امر جز با توليد تحقق نمي‌يابد.

نامزد احتمالي انتخابات رياست جمهوري در ادامه گفت: بايد بحث توازن استان‌ها را به طور جدي پيگيري کنيم که اين مسئله متاسفانه در حال حاضر رعايت نمي‌شود و اگر من سکان‌دار کشور شوم يقينا هرمزگان را به عنوان پايتخت اقتصادي، تهران را پايتخت سياسي و شيراز را پايتخت فرهنگي برمي‌گزينم که در اين صورت توسعه در کشور صورت خواهد پذيرفت.

وي در ادامه گفت: ارتباط اقتصادي با کشورهاي خليج فارس جزو ايده‌ ال‌هاي برنامه‌هاي من قرار دارد.

نامزد احتمالي انتخابات رياست جمهوري خاطر نشان کرد:در صورتي که مورد اقبال راي مردم قرار نگيرم برنامه‌هاي خود را در همه امور در اختيار کانديداي فاتح انتخابات رياست جمهوري قرار مي‌دهم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار