رئيس دستگاه قضا گفت: نمايشگاه کتاب فرصت خوبي را براي انتخاب و خريد در اختيار انسان مي‌گذارد و تنوع کتاب‌ها در نمايشگاه تعجب برانگيز است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، آيت‌الله آملي لاريجاني صبح امروز در حاشيه بازديد از بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندي از حضورش در نمايشگاه، اظهار داشت: در اين نمايشگاه فرصت بسيار مناسبي فراهم شده و مجموعه متنوعي از کتاب‌هاي داخلي و خارجي در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

رئيس دستگاه قضا ادامه داد: براي بازديد از نمايشگاه کتاب چند روز فرصت  لازم است تا به طور کامل همه کتاب‌ها مورد بررسي قرار بگيرد.

وي با بيان اينکه مجموعه گردآوري شده کتاب‌ها بسيار گران‌بهاست گفت: کيفيت کتاب‌ها در نمايشگاه امسال با سال‌هاي گذشته تفاوت دارد و فرصت مغتنمي را براي مطالعه و تحقيق فراهم مي‌آورد.

آيت‌الله آملي لاريجاني با انتقاد از وضعيت ارزي کشور اذعان داشت: مشکلات ارزي مسائلي را در زمينه خريد کتب خارجي به وجود آورده ولي در نهايت تنوع کتاب‌ها آن قدر تعجب برانگيز است که اهالي مطالعه حتما از اين گلستان استفاده خواهند کرد.

رئيس دستگاه قضا تنوع کتب داخلي و خارجي را مناسب ارزيابي کرد و ادامه داد: کساني که از فرصت کافي برخوردارند مي‌توانند در اين نمايشگاه کتاب مجموعه کتاب‌هاي جديد و قديم را تهيه کنند هم چنين تاليفات نويسندگان داخلي ما نيز در مجموعه گرانبهايي در نمايشگاه کتاب در يک جا جمع شده است و حتي کساني که قدرت خريد ندارند بهتر است از اين نمايشگاه ديدن کنند.

وي از دست‌اندرکاران برگزاري اين نمايشگاه تقدير کرد و گفت: تلاش‌هاي شبانه روزي مسئولان برگزاري نمايشگاه باعث به وجود آمدن مجموعه اين کتاب‌ها شده که قابل تقدير است.

رئيس قوه قضاييه همچنين درباره کتاب‌هاي حوزه علوم انساني خاطر نشان کرد: در اين بازديد چند ساعته کتاب‌هاي علوم انساني از تنوع قابل توجهي برخوردار بودند ولي نمي‌توان در اين مدت کوتاه نسبت به محتواي آن‌ها نظر داد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار