هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشوردیروز با برتری شش بر یک فولاد ماهان سپاهان برابر هیئت خوزستان پیگیری شد

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابر اعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی و در هفته پایانی دور رفت این رقابت ها فولاد ماهان سپاهان میزبان هیئت کشتی خوزستان بود که در پایان شاگردان شیرانی موفق شدند میهمان خود را با نتیجه 6 بر 1 در هم کوبند.
در این دیدار از تیم فولاد ماهان سپاهان محمد فقیری ، عبدالمحمد پاپی ، حمیدزارع ( بدون کشتی ) ، هادی علیزاده ، داوود گیل نیرنگ ( بدون کشتی ) و بشیر باباجان زاده در برابر حریفان خود به برتری دست یافتند و فرشاد علیزاده نیز بازی را در برابر حریفش واگذار نمود.
در حاشیه برگزاری این دیدار و به مناسبت فرارسیدن هجدهم اردیبهشت ماه روز جهانی هلال احمر و بر اساس تفاهم نامه منعقده مابین باشگاه فولاد ماهان سپاهان و سازمان هلال احمر استان اصفهان فرنگی کاران فولاد ماهان با بر تن نمودن پوشش های داوطلبی هلال احمر به عضویت جمعیت داوطلبی این سازمان درآمدند.سازمان هلال احمر استان اصفهان با توزیع فرم های داوطلبی در بین هواداران و تزیین فضای سالن هفده شهریور با پرچم های این سازمان در این فعالیت اجتماعی و فرهنگی باشگاه فولاد ماهان سپاهان مشارکت نمودند.
حضور مشتاقان کشتی اصفهان نیز به رغم بارش شدید باران قابل ملاحظه بود.
شایان ذکر است تیم فولاد ماهان سپاهان در پایان مرحله دور رفت رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی با کسب هشت امتیاز به عنوان قهرمانی نیم فصل این رقابت ها دست یافت./س

برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.