طرفداران "رضا یزدانی‌" 16 اردیبهشت و در کنسرت خواننده محبوب خود همزمان با اجرای قطعه "خلیج‌فارس" به افتخار آن ایستادند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، حاضر در کنسرت "رضا یزدانی‌" در برج میلاد تهران، "رضا یزدانی‌" خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ و راک ایران زمین 16 اردیبهشت با اجرايی حرفه‌ای با هواداران خود ملاقات کرد.



طراحی صحنه "رضا یزدانی‌" به نحوی هنرمندانه انجام شده بود به طوری که تصاویری در دو طرف صحنه اجرا بود که نمایانگر تهران قدیم بود و میزی که با دو صندلی و دو فنجان یادآور خاطراتی قدیمی در یک کافه خاطره‌انگیز بود.
این خواننده عرصه‌ موسیقی پاپ و راک در میان کنسرت با اشاره به فوتبال 15 اردیبهشت گفت: من استقلالی‌ هستم و خیلی خوشحالم که تیم محبوبم‌ دیروز پیروز شد اما منصفانه در بازی پیروزی و سپاهان دوست داشتم پیروزی برنده شود و طرفدار این تیم بودم.
وی همچنین پس از اینکه "سروش صحت‌" را به عنوان میهمان ویژه خود معرفی کرد، افزود: "سروش صحت‌" هم اکنون مشغول ساخت سریالی‌ با عنوان "پژمان‌" است که به زودی پخش می شود و "پژمان جمشیدی‌" دیگر میهمان "یزدانی‌" نقش اصلی آن را بازی می‌کند.
"رضا یزدانی‌" خواننده خوش‌فکر و خلاقی‌ است که در کنسرت‌هایش اتفاق‌های درخور توجهی را برای طرافدارنش‌ در نظر می‌گیرد که اجرای قطعه ماندگار "خلیج‌فارس" یکی از این اتفاق‌های قابل توجه است.



"یزدانی‌" قطعه "خلیج‌فارس" را با غرور ایرانی‌اش و با افتخاری وصف ناپذیر به عنوان قطعه پایانی اجرا کرد که مخاطبان هنگام اجرای این قطعه به افتخار ایران و خلیج‌فارس ایستادند و به خاطر ایران دست زدند.
"فردین خلعتبری‌"،" سروش صحت‌"، "پژمان جمشیدی‌"، "ستار اورکی‌"، "لیلا برخورداری‌"، "بهار رضایی‌" و همسر زنده یاد "خسرو شکیبایی‌" میهمانان ویژه "رضا یزدانی‌" در کنسرتش‌ بودند.
"رضا یزدانی‌" در کنسرت بهاری خود 15 قطعه اجرا کرد که این قطعه‌ها را بانو، کجا گمت‌ ‌کردم، تاریخ، کافه نادری، فیلم کوتاه، چای، خاطرات مبهم، تهران طهران‌، آوازه‌خون، کوچه ملی، نوار، اعتراض، کی فکرشو‌ می‌کرد، اتاق یخ زده و قطعه ماندگار "خلیج فارس‌" تشکیل می دهند.
اعضای ارکستر "رضا یزدانی‌" را "میلاد عدل‌" نوازنده گیتار الکتریک "مازیار احمدپور‌" گیتار الکتریک‌"، "آرش زمانیان‌" گیتار باس،" محمد خرمی‌نژاددرامز"، شهروز بردوده‌ کیبورد و پیانو و "ایمان جعفری‌پویان" ساکسیفون‌" تشکیل می‌دهند.
گفتنی است؛ "علی اوجی‌" تهیه‌کنندگی کنسرت "یزدانی‌" را برعهده داشت و "مجید عبدی‌" نیز مدیریت اجرایی کنسرت این خواننده را عهده‌دار بود و کنسرت "یزدانی‌" 16 و 17 اردیبهشت در برج میلاد برگزار شد./ص

گزارش از :بهاره کنجكاو‌فرد

برچسب ها: یزدانی ، سینما ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۲:۵۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سلام ....
بعضی کشورها مخصوصا عربها که ادعای تمدن می کنن در صورتی که تمدن هیچ کشوری به پای تمدن کهن ایرانی نمی رسه ادعا می کنن که نام خلیج فارس باید به خلیج عرب تغییر پیدا کنه لطفا به سایت زیر بروید و به نفع

Persian Gulf رای بدهید



http://www.persianvsarab.com کمک کنید و به بقیه اطلاع بدین ....نام ایران باید زنده باشه ...ما واسه این مملکت جنگیدیم

اگه میشه به عنوان پست ثابت بذارین...