تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: گاهی افراد برای از بین رفتن تفرقه باید سکوت کنند؛ این که همواره بخواهند حرفی زده و پاسخ یکدیگر را بدهند، موجب افزایش تفرقه می‌شود که این مسئله به هیچ وجه به مصلحت نظام نیست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در دیدار با دکتر حداد عادل، نماینده مجلس شورای اسلامی در سخنانی به برخی مسائل کشور اشاره کرد و در ادامه گفت:‌ یکی از عرصه‌هایی که مردم در آن مشکلات زیادی دارند،‌ مسائل اقتصادی است.
وی افزود: کسی که در عرصه مدیریت کلان اجرایی کشور وارد می‌شود، باید در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و...، تیم‌هایی قوی و با تجربه داشته باشد؛ چراکه وجود اشتباهات در عرصه‌های کلان،‌ کشور را با مشکلات زیادی روبرو می‌سازد.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) وجود تفرقه در میان مسئولان کشور را آسیبی جدی برای نظام دانست و گفت: بر اساس سخن امیرالمؤمنین علیه‌السلام، خداوند هیچ خیری در تفرقه قرار نداده است.
وی تصریح کرد: گاهی افراد برای از بین رفتن تفرقه باید سکوت کنند؛ این که همواره بخواهند حرفی زده و پاسخ یکدیگر را بدهند، موجب افزایش  تفرقه می‌شود که این مسئله به هیچ وجه به مصلحت نظام نیست./س
برچسب ها: قم ، تفرقه ، آسیب نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.