مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از ایجاد بیش از 8 هزار و 600 شغل برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با رویکرد توانمندی و خودکفایی طی دو سال گذشته خبر داد.


 
به گزارش خبرگزاریگروه استانها باشگاه خبرنگاران از قزوین به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، هدایت صفری اظهار داشت: امروز کمیته امداد با بهره‌گیری از تجارب سه دهه فعالیت و رویکردهای علمی در دو عرصه بسیار مهم از جمله اعمال مدیریت حمایت از انسان‌های ضعیف و احیای سنت‌های حسنه اسلامی در جامعه فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز کمیته امداد به عنوان یک زنجیره بسیار بزرگ حمایتی، بسته‌های حمایتی خود را به خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر جامعه عرضه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین بیان کرد: این نهاد بنا دارد علاوه بر کمک‌های معیشتی‌، فرهنگی، عاطفی و مادی توانمندی و خودکفایی را در بین خانواده‌های زیر پوشش تقویت و احیا کند و کرامت انسانی خانواده‌هایی که به منظور فقر و نداری به آن خدشه وارد شده، مجدد به آنان باز گرداند.

این مسئول افزود: امروز کمیته امداد وارد رویکرد جدیدی از خدمات خود شده و تلاش می‌کند با ایجاد اشتغال و کاریابی توانمندسازی و استقلال اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت را با پیوست فرهنگی محقق کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با اشاره به تسهیلات ارایه شده به مددجویان تحت حمایت و خانواده‌های نیازمند در راستای توانمندسازی خاطرنشان کرد: در سال 90 همکاران این مجموعه با همتی مضاعف توانستند بیش از پنج هزار و 200 شغل برای جامعه هدف ایجاد کنند.

صفری ادامه داد: در سال گذشته نیز علی‌رغم مشکلات اقتصادی این نهاد توانست سه هزار و 400 شغل برای مددجویان زیر پوشش و اقشار نیازمند مهیا کند.

وی اضافه کرد: خودکفایی بیش از 4 هزار خانواده تحت حمایت و نیازمند طی دو سال اخیر مصداق بارزی از عملکرد و خدمات این نهاد در بحث توانمندی و خودکفایی مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین عنوان کرد: امروز تعدادی از مددجویان این نهاد علاوه بر اینکه خود شاغل هستند با گسترش کارگاه‌ها و مشاغل، دیگر افراد جامعه را مشغول به کار کرده‌اند و به عنوان یک کارآفرین فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.