مراسم اختتامیه دومین جشنواره برترین ایده های محلی (بام شهر) و نخستین جشنواره مشکات با حضور شهردار منطقه، نخبگان و منتخبین، 18اردیبهشت ماه در مجتمع شهید غنی پور برگزار می شود.


امیرحسین بهاری صفت معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این جشنواره فرصتی است تا شهروندان با تقویت مهارت ها ، توانای مشاهده ، تحلیل و بازتاب مسائل محیطی ،‌ارایه ایده ها، ابتکارات ،‌اختراعات و پیشنهاد های خود ،‌شهر تهران را در رهیافت به محله هایی آباد یاری نماید.
وی در ادامه افزود: جشنواره مشکات در واقع یک جشنواره علمی آموزشی است که استمرار و ارتقای کمی و کیفی خانه های علم و زندگی در محلات را از طریق تبلیغ و تشویق و ایجاد محرک ها و انگیزه های رقابتی ، در مقطع خاص را ممکن می سازد.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در جشنواره بام شهر در گام اول به ارتقای دانش شهروندان و در گام دوم نیز مشارکت آگاهانه آنها در فرآیند توسعه شهری می اندیشیم.
وی خاطر نشان کرد: آثار دریافتی در سطح منطقه در جشنواره مشکات هزار و 280اثر و در جشنواره بام شهر 381ایده است که از بین آثار 8نفر از شرکت کنندگان در جشنواره مشکات در دو بخش حرفه و غیر حرفه ای مورد تقدیر قرار گرفتند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار