ابتدا قرار بود استقلالی ها پس از پایان بازی با فولاد به تهران بازگردند اما به دلیل جا به جایی پرواز سفر آبی پوشان به تأخیر افتاد، این تأخیر در پرواز تیم چند حاشیه به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ استقلالی ها قصد داشتند ساعت 23:40 شب به تهران بازگردند اما به دلیل جا به جایی پرواز آبی پوشان نتوانستند از اهواز خارج شوند و به همین خاطر تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی راهی خانه کریم بوستانی مربی تیم شدند.

گفتنی است مربی استقلال ضیافت باشکوهی برای جشن قهرمانی تدارک دیده بود و شاگردان قلعه نویی تا ساعت 4بامداد میهمان خانه وی بودند.

قلعه نویی تمرين استقلال را تعطیل کرد

استقلالی ها ساعت 4 بامداد از اهواز خارج شدند و پس از 2 ساعت به تهران رسیدند و به همین خاطر امیر قلعه نویی تمرین امروز تیم  را تعطیل کرد تا آبی پوشان بتوانند استراحت لازم را برای شرکت در تمرینات پیش از بازی با داماش داشته باشند.

بد نیست بدانید قلعه نویی به استقلالی ها توصیه کرد که برای از بین بردن خستگی بدنشان و ریکاوری به استراحت و سونا بروند.

اولین تمرین استقلال بعد از قهرمانی

فردا ساعت 17:30 استقلالی ها در زمین شماره 2 آزادی تمرین خواهند کرد. به خاطر اینکه زمین چمن کمپ استقلال از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست استقلالی ها تا پایان فصل در آزادی تمرین می کنند. البته احتمال دارد که فصل آینده محل تمرین آبی پوشان به ورزشگاه شهید کشوری منتقل و کمپ مرحوم ناصر حجازی اردوگاه تیم های پایه استقلال شود./آق

 

برچسب ها: تمرین ، تعطیل ، ساعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار