ريیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت:با وجود آسيب‌هاي شديدي که به بيماران وارد مي‌شود، گسترش روان درماني و روانشناختي در مراکز درماني ضروري است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ ماشاءاله صادقی در این بازدید و با بيان اين مطلب گفت: در این میان بیمارستان فوق تخصصی ابن سیناي مشهد تنها بیمارستان کشور برای بیماران روان‌پزشکی و معتاد می‌باشد.
 
وي افزود: مرکز تخصصی نگهداری و بستری روان‌پزشکی با 30 تخت بستری برای معتادان در این بیمارستان به صورت فوق تخصصی به ارائه خدمات روان درمانی و گروه درمانی به معتادان مشغول می‌باشد.
 
ريیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در ادامه از کلینیک متادون درمانی بیمارستان ابن سینا و ارائه خدمات متادون درمانی به 400 بیمار و شربت تریاک به 200 بیمار نیز بازدید كرد.
 
گفتنی است؛ بیمارستان فوق تخصصی ابن سینا به‌عنوان نخستین و تنها بیمارستان کشور برای ارائه خدمات تخصصی روان پزشکی به معتادان مطرح است که دوره‌های آموزشی خانواده و روان درمانی در درمانگاه سوء مصرف مواد محرک با کادر متخصص علمی نیز ارائه می‌كند.
 
علاوه بر آن مرکز نگهداری و بستری روان پزشکی و مرکز تحقیقات روان پزشکی و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این بیمارستان فعال است و تاکنون 50 دوره آموزشی MMT ویژه پزشکان برگزار كرده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار