نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: منشور اخلاقی انتخابات در شهر ارزش‌مدار و متدین اردبیل تدوین شده و در زمان تبلیغات انتخاباتی مدنظر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور اعضا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل برگزار شد بر رعایت قوانین و اخلاق انتخاباتی تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی با تدوین منشور اخلاقی انتخابات و با بستر‌سازی مناسب زمینه برگزاری انتخابات سالم و با شکوه را در استان اردبیل فراهم می‌‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل یادآور شد: نحوه تبلیغات کاندیداها نیز باید با فرهنگ‌سازی شایسته و به دور از بروز برخی ناهنجاری‌ها در شأن مردم اردبیل باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: به دلیل آن‌که استان اردبیل سالانه میزبان هزاران مسافر و گردشگر است نباید برخی رفتارها و نگرش‌های غیر ‌از عرف به چهره و زیبایی استان لطمه بزند.

وی با بیان اینکه دنیای غرب و شبکه‌های بیگانه برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در ضربه زدن به نظام اسلامی تدارک دیده‌اند، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا با برنامه‌ریزی مناسب نیاز مردم به شادی را به صورت معقول در شهرها به ویژه شهر توریستی سرعین فراهم کنیم.

امام جمعه اردبیل افزود: استان اردبیل از دیرباز به فقاهت، عالم‌پروری، مردمان دیندار و ولایت‌مدار شهره است و شأن این استان به عنوان دار‌الارشاد و دار‌الامان باید در تمام عرصه‌ها شأن والای فرهنگی و معنوی باشد/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.