مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی از برگزاری برنامه‌های انتخاباتی با حضور برخی شخصیت‌های سیاسی کشور در این دانشگاه خبر داد.

"قبادی"، مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از برگزاری تریبون آزاد دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: دانشجویان بسیجی امروز با برگزاری تریبون آزاد به بحث و گفتگو با یکدیگر در ارتباط با انتخابات ریاست‌جمهوری می‌پردازند.

وی افزود: "فاطمه آلیا" عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در سالن شماره ۳ دانشکده علوم و «مصطفی کواکبیان» با بررسی موضوع انتخابات آتی از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲ در سالن شماره یک دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

این فعال دانشجویی بیان داشت: دانشجویان بسیجی به منظور بررسی و جریان‌شناسی ۱۰ دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور اقدام به برگزاری همایشی در روزهای (سه‌شنبه و چهارشنبه) با حضور "سلمان علوی‌نیک" نویسنده کتاب "هشت سال بحران‌آفرینی حزب مشارکت" در هفته جاری کرده است.

وی ادامه داد: در ادامه این همایش "محمدحسن ابوترابی‌فرد" در روز (سه‌شنبه) هفدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰ در سالن شماره یک دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی مهمان دانشجویان خواهد بود.

قبادی در پایان خاطرنشان کرد: "مهدی کوچک‌زاده" نماینده مجلس شورای اسلامی روز (چهارشنبه) هجدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰ در همین دانشگاه به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، خوارزمی ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار