معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: سخنان اخیر وزیر اطلاعات سخنان روشنگرانه‌ای بود که می‌تواند از احتمال فتنه جدید جلوگیری کند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سردار عبدالرضا آزادی در جلسه پرسش و پاسخ با بسیجیان نیشابور در فرهنگسرای سیمرغ این شهر، افزود: ما با نرمش و دست‌ها را بالابردن به جایی نمی‌رسیم.

وی اظهار کرد : قطعا تحریم‌ها در مشکلات اقتصادی تاثیر دارد اما مدیریت‌های اقتصادی هم 50 درصد سهم دارد.

این تحلیگر سیاسی تاکید کرد: خلق حماسه سیاسی ضامن پیروزی نظام اسلامی و شکست نظام سلطه است.

آزادی اضافه کرد: دشمن به دنبال ایجاد فضای تردید و شبهه‌افکنی نسبت به ولایت فقیه و نفرت سبت به بسیج و سپاه و سیاه‌نمایی است.

وی تصریح کرد: سپاه به دنبال حساس‌سازی مردم نسبت به دقت در انتخابات است و قصد روشنگری دارد و ما به عنوان سربازان ولایت قصد داریم به مردم امید دهیم.

این مقام نظامی توضیح داد: دشمن به دنبال ایجاد نامیدی و یاس در جامعه، وحشت از تداوم تحریم‌ها، خوش‌بینی نسبت به غرب به اوج رساندن اختلافات بین جریان‌های سیاسی تبدیل آن به خصومت افراطی است.

آزادی گفت: ما باید تحریم‌ها را به فرصت شکوفایی و خودکفایی کشور تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه ای کاش نیروهای اصولگرا کاندیداهای متعدد معرفی نمی‌کردند و وحدت می‌داشتند، ادامه داد:  ولی مردم باید به دنبال حضور حداکثری و انتخاب اصلح باشند تا کشور در بحث انتخابات موفق شود.

آزادی تصریح کرد: سپاه وبسیج به دنبال معرفی ملاک‌های اعلام‌شده از سوی مقام معظم رهبر است و قصد ندارد نام خاصی را به مردم و بسیجیان دیکته کند و هیچ حجتی جز ولایت نداریم. /س



برچسب ها: احتمال ، فتنه ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.