شهردار منطقه 20 تهران در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این منطقه شادابی، طراوت و توسعه زیر بنایی شهر را مرهون تلاش این قشر خدوم برشمرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، عظیم بابایی در جمع بیش از 300 کارگر نمونه منطقه 20 گفت: موفقیت ها و اهداف محقق شده مدیریت شهری تهران دسترنج تلاش و زحمت بی دریغ کارگران زحمتکش است که جای تشکر و قدردانی دارد.
 
بابایی به نقش موثر این قشر تلاشگر در روند توسعه زیربنایی شهر اشاره کرد و افزود: توان مجموعه مدیریت شهری بر این است که با برقراری زمینه های لازم آرامش و آسایش شما عزیزان این تلاش ارزشمند و معنوی استمرار یابد.
 
وی با تاکید بر حفظ شان و جایگاه والای کارگران خاطرنشان کرد:  جهادگران عرصه کار و تلاش پیش قراولان و سفیران عمران و پاکیزگی شهر هستند و بدون وجود و حضور آنان مدیریت اصولی شهر و اجرای برنامه های عمران شهری امکان پذیر نیست.
 
این مراسم با حضور شهردارمنطقه، قائم مقام، معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 در فرهنگسرای ولاء برگزار شد که پس از اجرای ویژه برنامه های متنوع و شاد از کارگران نمونه این منطقه تقدیر به عمل آمد./ز 

برچسب ها: کارگران ، تجلیل ، طراوت ، خدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار