دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت: رقابتهای شمشیربازی جایزه بزرگ بانوان در اسلحه اپه به پایان رسید و در پي آن پوررحمتي قهرمان اين رشته شد.

پیمان فخری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: رقابتهای شمشیربازی بانوان کشور از 12 اردیبهشت در اسلحه فلوره آغاز شد. روز 14 اردیبهشت نیز با رقابتهای اپه دنبال شد.

دبیر فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: امروز نیز با رقابتهای سابر دنبال می شود. رقابتهای شمشیربازی جایزه بزرگ بانوان در اسلحه اپه با درخشش شهرستانی ها و ناکامی تهرانی ها و قهرمانی پوررحمتی از آذربایجان شرقی به پایان رسید.

وی افزود: این مسابقات که شنبه 14 اردیبهشت در سالن شهید کلاهدوز تهران به پایان رسید، پس از 105 مسابقه به ترتیب پوررحمتی از آذربایجان شرقی اول، ‌مریم پوردانا از اصفهان دوم،‌ عطیه السادات شفیعی از مازنداران و اعظم بختی از اصفهان مشترکا به مقام سومی این مسابقات دست پیدا کردند.

فخری تأکید کرد: در این رقابتها به نفرات برتر 6 میلیون ریال جایزه نقدی پرداخت می شود و این رقابتها نیز دوشنبه با برگزاری مسابقات اسلحه ساپر پیگیری می شود.

دبیر فدراسیون شمشیربازی اذعان داشت: در مسابقات جایزه بزرگ بزرگسالان بانوان و آقایان که به میزبانی تهران در سالن شهید کلاهدوز آغاز شد، امتیازات مسابقات در رده بندی جدید شمشیربازی کشور در سال 92 لحاظ خواهد شد.

وی عنوان کرد: رقابتهای شمشیربازی آقایان نیز روز 18 اردیبهشت با برگزاری رقابتهای فلوره آغاز می شود.

فخری ادامه داد: روزهای 19 و 20 اردیبهشت با برگزاری رقابتهای سابر و اپه در بخش آقایان ادامه دارد.

دبیر فدراسیون شمشیربازی خاطر نشان کرد: امیدواریم ملی پوشان کشورمان بر روی تمرینات متمرکز شده و خود را برای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا آماده کنند و به مدال طلا دست یابند./مح

برچسب ها: پوررحمتی ، اسلحه ، اپه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار