شهردار سنندج نایسر را بزرگترین سکونتگاه غیر رسمی استان نامید وافزود : نایسر یکی از نواحی منفصل شهر سنندج است که تاکنون در حال تبدیل شدن به یک تهدید است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شریعتی در نشست کارگروه اجتماعی استان کردستان افزود : بسیاری از شهروندان سنندجی برای حل مشکلات خود به شهرداری رجوع می کنند وشهرداری نیز با کمک سازمانها وادارات مرتبط وهمچنین هرآنچه در توان خود دارد به رفع این مشکلات می پردازد.
وی به فعالیتهای شهرداری در راستای کاهش معظلات وآسیبهای اجتماعی اشاره کرد وگفت: شهرداری تلاشهای زیادی برای ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی وحاشیه ای شهر داشته است.
شهردار سنندج با اشاره به اینکه سکونتگاههای غیر رسمی به آن معنایی که در جهان به آن اطلاق می شود در سنندج وجود ندارد ،اظهارکرد:تمامی این سکونتگاهها ،دارای امکاناتی نظیر آب وبرق وتلفن هستند.
وی افزود :ساخته نشدن براساس استانداردومقاوم نبودن در مقابله زلزله از عمده ترین مشکلات این سکونتگا ه ها است. 
شریعتی گفت: غیبت بسیاری از دستگاه ها در این مناطق به یکی دیگر از مشکلات سکونتگاه های غیر رسمی تبدیل شده است که دستگاهها ی مرتبط باید در این مناطق حضور داشته باشند.
وی نایسر را بزرگترین سکونتگاه غیر رسمی استان نامید وافزود : نایسر یکی از نواحی منفصل شهر سنندج است که تاکنون در حال تبدیل شدن به یک تهدید است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.