جوان خراسانی در اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ورزش‌های الکترونیکی که خردادماه امسال در تهران برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، داود خوئیاز قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال ورزش‌های الکترونیکی به منظور شرکت در مسابقات آسیایی کره جنوبی گفت: سطح مسابقات بازی‌های رایانه‌ای به میزبانی هیات ورزش‌های همگانی استان تهران این مسابقات که روز ۶ اردیبهشت ماه جاری برگزار شد بسیار بالا بود و نسبت به سال‌های گذشته، نفرات شرکت کننده از آمادگی بیشتری برخوردار بودند.
وی افزود: برای رسیدن به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها حریفانی از تهران، همدان، اهواز و شیراز را پشت سر گذاشتم و در دیدار نهایی با غلبه بر ورزشکاری از شهر اصفهان ضمن کسب عنوان قهرمانی در بخش fifa PlayStations جواز حضور در اردوی تیم ملی را نیز بدست آوردم.
دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی ویتنام در سال ۲۰۰۹ بیان کرد: این رقابت‌ها در چهار گروه پنج تیمی با کنسول بازی Playstation۳ برگزار شد.
خوئیاز اظهار داشت: مسابقات آسیایی ورزش‌های الکترونیکی تیر ماه سال جاری در کره جنوبی برگزار می‌شود و اردوی تیم ملی ورزش‌های الکترونیکی ایران برای حضور قدرتمند‌تر در این رقابت‌ها از خرداد ماه آغاز خواهد شد که می‌بایست در کنار سایر ملی پوشان به تمرین بپردازم. /س   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.