اردوی تدارکاتی تیم ملی موی تای کشورمان برای حضور در بازیهای المپیک داخل سالن کره جنوبی از امروز (یکشنبه) در مجموعه ورزشی آزادی تهران کلید خورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌"محمد انجدانی" مدیر تیمهای ملی موی تای گفت: نفرات اول و دوم، هفت وزن رقابتهای اخیر در شهر قدس (جمعا 14 نفر) برای حضور در این اردو دعوت شده اند.
وی افزود: این افراد در اردوی آماده سازی، محک می خورند تا بتوانیم بهترینها را به کره جنوبی اعزام کنیم.

شایان ذکر است ن ذکر است بازیهای یاد شده از 8 تا 15 تیرماه امسال در شهر "اینچئون" کره جنوبی برگزار خواهد شد.
 
*کادر فنی تیم ملی راگبی جوانان مشخص شد

از سوی رییس انجمن راگبی کشور، مربیان تیم ملی جوانان بمنظور آماده سازی این تیم برای شرکت در رقابتهای آسیایی چین منصوب شدند.

در این احکام "حسن میرزاآقابیک" علی اعرابی را به عنوان سرمربی و رامین تاجدینی و فضل اله اعرابی را به سمت مربیان تیم ملی جوانان کشورمان منصوب کرد.

شایان ذکر است رقابتهای راگبی جوانان آسیا از تاریخ 25 مرداد تا 5 شهریور ماه سالجاری در شهر "نانجینگ" چین برگزار خواهد شد.

*دور برگشت مسابقات لیگ تیمی دارت کشور

دور برگشت پنجمین دوره رقابت های لیگ تیمی دارت کشور فصل 92 -91 ، روزهای پنجشنبه و جمعه 19 و 20 اردیبهشت ماه جاری با حضور 16 تیم در دو گروه به میزبانی استان البرز برگزار میشود.

گروه دوم این مسابقات روز پنجشنبه و گروه اول نیز روز جمعه 20 اردیبهشت ماه جاری به رقابت خواهند پرداخت که حضور کلیه تیم ها در سالن "مجتمع تفریحی ورزشی المهدی" واقع در اتوبان - کرج، جاده محمد شهر، نرسیده به بیمارستان شریعتی الزامی است.

براساس این گزارش، تیم های "کمیته دارت استان سمنان"،"ایرانیان شایسته ب" ، "کمیته دارت خراسان رضوی" ،"اندیشه سبز خزر" ،" امید "، " کمیته دارت البرز ب"، " کارگری سایپا " و " شهرداری اراک الف" به ترتیب در مقام های اول تا هشتم گروه دو این مسابقات قرار دارند و برای راهیابی به مرحله ای بعدی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

همچنین تیم های "دانشگاه آزاد اسلامی "،"ایرانیان شایسته الف"،"کمیته دارت استان البرز الف" از گروه یک از شانس بیشتری برای راهیابی به مرحله ی بالاتر نسبت به تیم های "پویا"،"مخابرات فارس"،"شهرداری اراک ب "،"تهران نوین" و تیم جوان و خوب "انجمن دارت علی آباد کتول" برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که با توجه به اساس نامه لیگ تیمی( که پیش از این در سایت رسمی انجمن منتشر شده بود) و پیش بینی تغییر اعضای تیم های حاضر در مسابقات جهت حضور پرقدرت تر در دیدار های برگشت، سرپرستان و مربیان تیمها باید به این نکته توجه داشته باشند که در صورت حضور در مرحله پایانی حق تعویض و یا هرگونه جابجایی را در نفرات را ندارند لذا جهت انتخاب بازیکنان در دیدار برگشت دقت لازم را مبذول بفرمایند.
 
*پایان لیگ برتر سپک تاکرا و درسهای آموزنده

رقابتهای لیگ برتر سپک تاکرای باشگاههای ایران (رگو) در شرایطی با قهرمانی تیم کالسمین زنجان به پایان رسید، که این مسابقات درسهای آموزنده ای برای این رشته مهیج و پرطرفدار در برداشت.

چرخ رقابتهای لیگ در دسته های برتر، لیگ 1 و 2 و در بخشهای "رگو"، "هوپ تاکرا"، "دبل" و "تیم ایونت" که سال گذشته در پرتو تلاش و برنامه ریزی انجمن سپک تاکرا بحرکت درآمد، در نوع خود قابل ستایش است.

بی گمان با برگزاری این مسابقات معتبر داخلی می توان استعدادهای اعلاء را شناسایی و آنها را برای حضور در اردوهای تدارکاتی تیم ملی فرا خواند.

باتوجه به موفقیت های سپک تاکرا در سال گذشته و صعود به "سید یک" جهانی، اکنون انتظارها از این رشته، بالاست و دعوت اخیر فدراسیون جهانی سپک تاکرا از تیم ملی کشورمان بمنظور حضور در "لیگ جهانی" تلاش روز افزون و بی وقفه مسوولان این انجمن را طلب می کند.

"سهراب آزاد" رییس انجمن سپک تاکرا و نایب رییس کنفدراسیون آسیا در این راه رسالت خطیری بردوش دارد و بطور قطع بر این نکته مهم وقوف دارد که نگاه جدی به لیگ از نان شب هم واجب تر است.

بهرحال، قطار این رقابتهای مهم به ایستگاه پایانی رسید ولی آنچه که برای انجمن سپک تاکرا حائز اهمیت بود، این بود که انگیزه بالا و رقابت جدی تیمها در مقام مقایسه با دوره قبل، بر این نظریه مهر تایید زد که نگاه جدی به رقابتهای لیگ می تواند سکوی موفقیت این رشته مهیج باشد.

اسامی تیم کالسمین زنجان قهرمان:

سعید سلیمانی – سید حسام منافی – مرتضی مقدم – حسین مشکبار – امیر حبیبی – حمید عباسی – مهدی صحبتی (سرمربی) – هومن گودرزی (مربی) – مجید چراغی (سرپرست)

اسامی تیم ثامن الحجج کرمانشاه نایب قهرمان:
محمد صفایی – مهرداد جعفری – پدرام خداداد – امیر امیری – امیر خانی – وحید ملکی – رضا رستمی (سرمربی) – روح الله فریادی (مربی) – علی صفایی (سرپرست)
 
*قاسمی: با کمک شهرداری مسابقات سپک تاکرای محلات برگزار می کنیم

بر اساس اعلام نایب رییس بانوان انجمن سپک تاکرا قرار است اولین دوره رقابت های سپک تاکرا محلات با همت شهرداری منطقه 4 در بخش بانوان در سطح استان تهران برگزار شود.

"یلدا قاسمی" با اعلام این خبر گفت:پس از برگزاری جلساتی مبنی بر راه اندازی سپک تاکرا در شهرداری های استان تهران با سرکار خانم کریمی مسئول ورزش شهرداری کل استان تهران، مقرر شد اولین دوره مسابقات محلات با همکاری انجمن سپک تاکرا وخانم رحمانی مسئول سپک تاکرای شهرداری منطقه 4 در روز 15 اردیبهشت جاری برگزارشود.

وی افزود: قرار است این رقابت ها بزودی در مدرسه خواجه عبداله انصاری برگزار شود. بدون تردید راه اندازی این مسابقات نویدی برای رشد بهتر و بیشتر سپک تاکرا در سطح استان تهران و الگویی برای تمامی شهرداری های سراسر کشور عزیز اسلامیمان خواهد بود./زر
برچسب ها: موی تای ، انجمن ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار