یک قطار مسافر بری در مسیر تهران – مشهد بامداد امروز یکشنبه در حوالی ایستگاه نقاب سبزوار از خط خارج شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به گفته رسانه ها این قطار ساعت ۴: ۴۵ دقیقه بامداد پس از ترک ایستگاه نقاب به اشتباه وارد خط سوم که اصطلاحا به آن خط ˈ کورˈ می‌گویند شد و در انتهای خط از ریل خارج و در داخل خاک فرو رفت.
هر چند این حادثه خوشبختانه تلفات جانی و زخمی بر جای نگذاشته است اما گفته می شود  برخی از سرنشینان این خط از مسافران عرب زبان هستند.
اما در همین راستا مدیر کل راه آهن خراسان رضوی گفت: یکی از سالن‎های قطار ساعت ۱۹: ۳۵ شب گذشته تهران به مشهد در ایستگاه نقاب مشهد دچار ایراد فنی شده و باید تعویض می‌‎شد، به همین دلیل عملیات تعویض سالن و انتقال مسافران به سالن جدید صورت گرفته که این کار خود خواسته و با برنامه بوده است و اخباری که در خصوص خارج شدن قطار از ریل در ایستگاه نقاب منتشر شده، صحیحی نیست.
هادی ضیایی مهر افزود: اشکال فنی در سالن‎های قطار امری عادی است و ممکن است برای هر قطاری پیش بیاید که لازم است سالن دارای مشکل از قطار منفصل و سالنی جایگزین آن شود.
وی تاکید کرد که عملیات انفصال واگن از قطار ساعت ۱۹: ۳۵ تهران به مشهد در ایستگاه نقاب هیچ سانحه، تلفات و یا مصدومی نداشته است.  /س
برچسب ها: خروج ، قطار ، ریل ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.