مسوول واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: 150 تن شكر با نرخ مصوب برای توزیع در این شهرستان به بازار تزریق است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، ' بك مراد مقصودی'افزود: این مقدار شكر در سه واحد صنفی عمده فروش و در 20 واحد صنفی خرده فروش در شهر آبادان بین شهروندان آبادانی توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: شكر توزیعی با قیمت هر كیلوگرم 15 هزار ریال در اختیار مصرف كنندگان قرار می گیرد و به هر نفر كیسه ای سه كیلو و 400 گرم شكر با 50 هزار ریال از سوی واحدهای صنفی بفروش می رسد.

وی افزود: در تامین شكر مورد نیاز شهروندان آبادانی هیچ مشكلی نداریم و هر مقدار شكر نیاز باشد به بازار شهرستان تزریق خواهیم كرد.

مقصودی اظهار داشت: گشت های مشترك بازرسی این اداره با همكاری تعزیرات حكومتی همچنان بطور مستمر فعال است و در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت بازار بدون اغماض برخورد می شود.

وی گفت: هم اكنون در زمینه توزیع و تامین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در شهرستان هیچ مشكل و كمبودی وجود ندارد و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی نیز از سوی بازرسان انجام می شود.

مسوول واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان افزود: شماره تلفن 124 آماده دریافت گزارش های مردمی در زمینه تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی است. /س
برچسب ها: شکر ، بازار ، آبادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.