رییس واحد فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان این استان در نخستین جشنواره فناوری اطلاعات دانش آموزان کشور موفق به کسب پنج مقام شدند.

ˈالله داد ولایتیˈ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: این جشنواره با شرکت دانش آموزان برگزیده قطب های چهارگانه کشور در تهران برگزار شد و دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های ایروکاپ، عمود پرواز، وبلاگ و وب سایت مقام کسب کردند.
وی بیان کرد: تیم پنج نفره دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان یاسوج در رشته ایروکاپ(گلایدر) رتبه دوم، تیم یک نفره دبیرستان شهید بهشتی سمپاد گچساران در رشته وبلاگ و وب سایت مقام دوم و تیم چهار نفره دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان یاسوج نیز در رشته عمود پرواز عنوان سوم را به دست آوردند.
ولایتی اظهار کرد: در رشته ایروکاپ (گلایدر) دو تیم پنج نفره از دبیرستان دخترانه فرزانگان یاسوج رتبه های چهارم و پنجم را تصاحب کردند.
وی عنوان کرد: تیم های دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد پیش از این در مسابقات فناوری اطلاعات قطب چهار کشور که با شرکت استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد در اهواز برگزار شد در رشته های ایروکاپ، روباتیک و سازه ماکارونی صاحب دو رتبه اول، دو مقام دوم و عناوین سوم و چهارم شدند./س

برچسب ها: جشنواره ، ملی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.