کانديداي احتمالی انتخابات شورای شهر گفت: باید تلاش کنیم تا پهنه کار و فعالیت ما در مناطق جنوبی تهران مستقر شود، تا بتوانیم توازن توسعه در شهر تهران را ایجاد کنیم.

"هیربد معصومی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود در شورای شهر، اظهار داشت: طی 4 سالی که به عنوان معاون معماری شهرداری فعالیت داشتم در بسیاری از زمینه‌های شهری پایه‌ریزی‌هایی داشته‌ام لذا مباحثی که در راستای مدیریت شهری  مطرح می‌کنم به دور از شعار و نظریه‌پردازی است.
 
کانديداي احتمالی انتخابات شورای شهر تهران با تاکید به توجه ویژه به مناطق جنوبی تهران بیان کرد: براساس برنامه و سند مدونی که تنظیم کرده‌ام باید تلاش کنیم تا پهنه کار و فعالیت ما در مناطق جنوبی تهران مستقر شود، تا بتوانیم توازن توسعه در شهر تهران را ایجاد کنیم.  
 
معصومی با اشاره به معضل ترافیک و آلودگی شهر تهران، اظهار داشت:‌ برای حل بحران ترافیک شهری و آلودگی هوای تهران ضمن ارتقاء بخشیدن حمل و نقل عمومی باید برنامه‌ای در این رابطه طرح‌ریزی کنیم.
 
وی در ادامه افزود: همچنین افزایش جایگاه سی‌ان‌جی و دوگانه‌سوز شدن خودروها می‌تواند راهگشای مسائل ترافیک شهری باشد و شهروندان بتوانند برای تردد در محل‌های ترافیکی از سوخت سی ان جی استفاده کنند.
 
معصومی تصریح کرد: در بحث آلودگی هوا و مهار این بحران باید به استاندارد بودن بنزین توجه بیشتری شود.
 
رییس کمیته مهندسین ستاد شورای شهر تهران با بیان اینکه در سمت معاون شهرداری تهران یک نهضت نوسازی را در بافت شهری بنا کرده است، گفت: ایجاد تولید و ثروت در شهر تهران باعث بهبود وضعیت اقتصادی شهروندان  و به تبع آن مشارکت بیشتر آنها با دستگاه‌های عمرانی در نوسازی شهر می‌شود.
 
کانديداي احتمالی انتخابات شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در راستای فعالیت انتخابات شورای شهر صرفا دفتر مرکزی ستاد خود را راه‌اندازی کرده‌ام.

انتهای پیام/ 
 

برچسب ها: معصومی ، تهران ، جنوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار