گروه های برنامه ساز "ساعت 25"و" با ما اینجا" در سومین روز آغاز به کار نمایشگاه بین المللی کتاب، نشست صمیمانه ای را با هدف تعامل بیشتر با مخاطبان اجرا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این نشست صمیمانه با حضور جمعی از مخاطبان حاضر در نمایشگاه و عوامل تولیدی برنامه زنده "ساعت 25 " و "با ما اینجا" محمود محمودی تهیه کننده ، محمود رضا قدیریان مجری برنامه ساعت 25، احمد اتراقچی مجری برنامه با ما اینجا بعد از ظهر روز جمعه ساعت 15 برگزار شد  و مخاطبان حاضر در نمایشگاه پیشنهاداتی در خصوص  افزایش زمان برنامه ، پخش موسیقی های پاپ و شاد در برنامه  تغییر ساعت پخش برنامه  و..... عنوان کردند.   
محمود محمودی تهیه کننده برنامه "ساعت 25 و با ما اینجا" در ابتدا این نشست گفت: قرار است در اتاق  فکر برنامه  ساعت 25 مطابق سلایق مخاطبان برنامه سازی کنیم و همچنین شرایطی برای  تعامل دوسویه ای علاقمندان به عرصه موسیقی و ترانه سرایی ایجاد کنیم.  
محمودی ادامه داد: مخاطبان برنامه می توانند پیشنهاددات و انتقاددات خود نسبت به دو برنامه از طریق باشگاه مخاطبان ارائه دهند تا ما از آن در تولید برنامه استفاده کنیم./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۲:۳۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
سلام خسته نباشدوممنون از برنامه خوبتون اول یک تقاضاداشتم که از اهنگ های محسن چاووشی بیشتر پخش کنید بعدهم یک انتقاد از دکور برنامتون داشتم خواهشن تغییر بدین باتشکر.کوچیک بچه های ساعت25مسعود سلطانی ازقم
Iran (Islamic Republic of)
leyla
۰۱:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
سلام.خسته نباشبدبه دستندرکاران ساعت25.میخواستم بگم فریدون آسرایی .علیرضاافتخاری هم دعوت کنید.باتشکر
آخرین اخبار