به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از بازار خبر شرکت «آلفا موتور» از همانهایی بود که چراغ خاموش آمد و کار خودش را شروع کرد. شرکتی که گفته میشود در پس پرده همکاریهایی با «مدیا موتور» نماینده محصولات MG در ایران نیز دارد.
آمار دقیقی از میزان فروش دو محصول عرضه شده آلفا یعنی Giulietta و MiTo در دست نیست. ولی اینطور که در خیابانها و نمایشگاهها و بازارهای خرید و فروش میبینیم،نباید رقم کمی باشد.
البته انتظار معقولی نیست که آلفارومئو به اندازه خودروهایی مثل مزدا2 و هیوندای i30 فروخته شود. چراکه نه از نظر قیمتی و نه از نظر اعتبار برند، در یک سطح نیستند. در حقیقت آلفارومئو در ایران رقیب خاصی ندارد.
اسم و رسم جهانی آلفارومئو یکی از دلایل قیمتگذاری بدون برنامه آن است. چون در غیر این صورت بازه 105 تا 163 میلیون تومان برای هاجبکهایی که موتورشان 1.4 لیتری است معنای خاصی ندارد.