هدیه تهرانی، مریلا زارعی، بهرام رادان، مهدی هاشمی و اکبر عبدی همچنان بازیگران صدرنشین گیشه‌های سینمایی هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلم‌های سینمایی در حال اکران این روزها قدری با افت فروش روبرو شده‌اند گرچه برخی از این فیلم‌ها به فروش آنچنانی خود دست یافته‌اند.





 فیلم سینمایی " رسوایی" به کارگردانی " مسعود ده‌ نمکی" توانست پس از 7 هفته نمایش فروشی 4 میلیاردی را سپری کند و صدرنشین گیشه‌های سینمایی شود. 


فیلم سینمایی "تهران 1500 " نیز توانست از مرز 2 میلیارد گذر کند گرچه با توجه به پروسه‌ي طولانی این فیلم انتظار فروش بیش از این داشتیم اما خوشبختانه این فیلم نیز توانست فروشی میلیاردی را سپری کند.
اکران نوروزی سال 92 خوشبختانه فروش قابل توجهی را برای فیلم‌های سینمایی داشت و در این میان 4 فیلم سینمایی توانستند فروش میلیاردی را سپری کنند.


فیلم سینمایی " حوض نقاشی" به کارگردانی " مازیار میری" توانست از مرز يك ميليارد و 300 ميليون تومان فروش بگذرد.


 
فیلم سینمایی " رژیم طلایی " به کارگردانی " رضا سبحانی " نیز توانست فروش قابل توجهی را سپری کرد.  این فیلم که سینمای سرگروه خود را از دست داده است اما همچنان فروش خوبی دارد.
 
این 4 فیلم سینمایی که از 26 اسفندماه سال گذشته اکران شده‌اند توانستند از اکران نوروزی سربلند بیرون آیند. حال باید منتظر ماند تا پایان یافتن فصل اکران نوروزی چه فیلم‌هایی می‌توانند فروش میلیاردی را سپری کنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار