رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران در گفتگو با گفت:عوامل پليس راهور تهران توانستند طی 48 ساعت گذشته 4 خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران با پرسنلی زحمت کش و دلسوز در تلاشند تا با بالا بردن سطح فرهنگ ترافیکی آرامش را به هموطنان پایتخت نشین در خصوص ترددهای شهری هدیه کنند.  

 
* کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 18ط833ايران55  
 
این مقام مسئول پلیس راهور اظهارداشت: ماموران پلیس راهور منطقه 10 توانستند بادقت و هوشیاری یک دستگاه خودروی پراید سرقتی را به شماره پلاک 18ط833ايران55 که بلاصاحب در کنارخيابان آذربايجان رها شده بود کشف و ضبط نمایند که در نهایت با تنظیم صورت جلسه خودرو تحویل کلانتری گردید.   

*کشف پاترول  سرقتی به شماره پلاک 72ن621ايران77  
 
سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: عوامل واحد گشت خودروی پلیس راهور فاتب منطقه  23 در ساعت 12:47  در حوالي سطح بزرراه همت روي پل يادگار امام(ره) به یک دستگاه خودروی سواري پاترول به شماره انتظامی 72ن621ايران77 که در لابه لای خودروها پارک شده بود مشکوک می شوند.   
 
وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران واحد گشت پليس راهور تهران بزرگ پس از استعلام از سامانه آگاهی مشخص شد خودروی فوق سرقتی است لذا با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 140 باغ فيض تحویل داده شد.   
 
 *کشف پرايد سرقتی به شماره پلاک 633ن68ايران42   
 
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران ابراز داشت: عوامل پلیس راهور فاتب در منطقه 15، ساعت 00:10 در موقعيت اتوبان بسيج ، به یک دستگاه خودروی پرايد که در کنار خيابان رها شده بود، مشکوک شوند.   
 
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: ماموران پليس راهور تهران  پس از بررسي متوجه شدند که خودروی پرايد با شماره انتظامی 633ن68ايران42  سرقتی است لذا طبق قانون و با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری مربوطه تحویل گردید.  
 
*کشف موتورسيكلت سرقتی به شماره تنه 8991532   
 
این مقام مسئول راهور تهران خاطر نشان کرد: عوامل پلیس راهور فاتب در حین انجام وظیفه در محدوده خيايان جمهوري به یک دستگاه موتورسيكلت به شماره تنه 8991532  که به دليل نداشتن كلاه ايمني متوقف شده بود ، مشکوک شدند.   
 
سرهنگ اسماعیلی اذعان داشت: پس از بررسی موتورسيكلت توسط عوامل يگان عمليات پليس راهور تهران بزرگ و استعلام از سامانه آگاهی مشخص گردید که موتورسيكلت  فوق سرقتی است لذا طبق قانون با تنظیم صورت جلسه خودرو تحویل کلانتری 109 بهارستان گردید./ف
برچسب ها: کشف ، خودرو ، سرقتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار