تیم های هیوستون و بوستون که در شروع پلی آف مقابل حریفان قدرتمندشان 3 بر صفر عقب افتاده بودند، با دومین برد پیاپی به حریفان خود نزدیک شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هر کدام از تیمهای بوستون و هیوستون که موفق به پیروزی در سری بازیهای پلی آف شوند، اولین تیمهای تاریخ پلی آف خواهند بود که نتیجه 3 بر صفر را در چهار بازی برگردانده اند.

تیم هیوستون که امید زیادی مقابل فینالیست دور قبل نداشت بعد از اولین برد سری پلی آف مقابل اوکلاهاما،در بازی پنجم  هم 107 بر 100 برنده شد و نتیجه کلی را 3 بر 2 کرد. 

جیمز هاردن مانند چهار بازی اول با 31 امتیاز و هشت ریباند و گل کردن هفت پرتاب سه امتیازی، ستاره تیمش بود و کوین دورانت با 36 امتیاز بهترین بازیکن اوکلاهاما بود هر چند در کوارتر آخر هیچ امتیازی به دست نیاورد.

هر دو تیم گارد رأس های اصلی خود یعنی جرمی لین و راسل وستبروک را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتند.

بازی ششم هیوستون – اوکلاهاما هم فردا برگزار می شود.

 آنتونی: بازی پلی آف مثل قدم زدن در پارک نیست!

تیم بوستون هم درست مانند هیوستون در بازی پنجم 92 بر 86 نیویورک را برد و سری بازیها را 3 بر 2 کرد. بوستونی ها در بازی ششم هم شانس میزبانی را دارند.

کوین گارنت با 16 امتیاز، 18 ریباند و پنج پاس گل ستاره بوستون و ریموند فلتون با 21 امتیاز، شش ریباند و چهار پاس گل بهترین بازیکن تیم نیویورکی بود.

تیم نیکز در صورت به دست آوردن یک برد دیگر، برای اولین بار از سال 2000، صعود از پلی آف را تجربه خواهد کرد.

کارملو آنتونی که برخلاف بازیهای قبل تنها 22 امتیاز به دست آورده بود بعد از بازی تاکید کرد:"از ابتدا هم گفته بودم که کارمان آسان نیست،‌ بازی در پلی آف مثل قدم زدن در پارک نیست! مطمئن بودیم که بوستون برای حذف نشدن می جنگد."

در آخرین بازی شب قبل هم تیم ایندیانا 106 بر 83 آتلانتا را برد و 3 بر 2 پیش افتاد.

پل جورج با 21 امتیاز، 10 ریباند و پنج پاس گل بهترین بازیکن ایندیانا بود. بازی بعدی دو تیم به میزبانی آتلانتا برگزار می شود. جایی که ایندیانا 13 باخت پیاپی را در آن تجربه کرده است.

 لیلارد بهترین سال اولی لیگ

دیمین لیلارد گارد رأس پورتلند با گرفتن تمام 121 رأی اول به عنوان بهترین بازیکن سال اولی این فصل لیگ ان بی ای انتخاب شد.

لیلارد در این فصل با میانگین نزدیک به 39 دقیقه بازی، 19 امتیاز و 6/5 پاس گل در هر بازی داشت.
برچسب ها: بوستون ، هیوستون ، کارملو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار