رئيس موسسه كار و تأمين اجتماعي گفت: مهم ترين هدف ازدوره هاي كارآفريني در مدارس بايد توانمندسازي دانش آموزان در جهت تغيير نگرش دامنه انتخاب به منظور ايجاد فرصت هاي شغلي جديد باشد.

محمدرضا سپهري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: آموزش كارآفريني يك مفهوم چند وجهي است به طوري كه اين گونه آموزش ها بخشي از آموزشهاي مرتبط با زندگي شغلي، نگرش ها، مهارت هاي اجتماعي، توانمندي ها و دانش كسب و كار است.
وي در ادامه با اشاره به اثربخش نبودن دوره هاي كارآفريني در مدارس تصريح كرد: مهم ترين هدف از ارايه دوره هاي كارآفريني در مدارس بايد توانمندسازي دانش‌آموزان در جهت تغيير نگرش و گسترش دامنه انتخاب به منظور ايجاد فرصت هاي شغلي جديد باشد.
رئيس موسسه  كار و تأمين اجتماعي خاطر نشان كرد: ما در كشف توانايي ها و ارزيابي شايستگي هاي دانش آموزان مشكل داريم هم چنين در يادگيري، ابزار آموزشي و محتواي آموزشي با مشكل مواجه هستيم كه اين امر با توجه به كيفيت پايين مدرسان كارآفريني و حمايت نكردن از دانش آموزان كارآفرين اجراي اين طرح را در كشور با مشكل مواجه مي كند./ل
برچسب ها: کارآفرینی ، مدارس ، مشاغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار