دریادار سیاری:

رزمایش ولایت ۹۲ اجرایی می‌شود/ آماده‌سازی سامانه مین‌برداری دریایی

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی رزمایش‌های متعددی را در دستور کار دارد که بزرگ‌ترین آن رزمایش ولایت ۹۲ است.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای جدید نیروی دریایی کشورمان گفت: اکنون در حال آماده کردن سامانه مین‌برداری دریایی هستیم؛ استقرار این سامانه باعث می‌شود که اگر دشمنی در مکان‌های ورودی بنادر، مین‌گذاری کند به سرعت مین‌روبی سالم صورت گیرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دومین دستاورد جدید نیروی دریایی بازسازی، بهینه‌سازی و تجهیز ناوشکن «شهید دریادار بایندور» است که به زودی اقدامات تجهیز آن به اتمام می‌رسد.

وی سومین دستاورد جدید نیروی دریایی را استقرار نیروهای دریایی در شمال اقیانوس هند، خلیج عدن و دریای سرخ اعلام کرد و گفت: امروز با این استقرار دیگر از دزدان دریایی خبری نیست.

دریادار سیاری همچنین درباره رزمایش جدید نیروی دریایی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی هم رزمایش‌های متعددی را در دستور کار خود دارد و بزرگ‌ترین آن رزمایش ولایت ۹۲ است که پس از انجام مقدمات، اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رزمایش ، ولایت ، اجرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار