رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:‌ بنده از جناب استاندار خواستار این هستم که به عنوان مصوبه‌ای که شامل عهده‌دار بودن اصناف برای تعطیلی خود در شبانه‌روز است به آنها ابلاغ کند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمد شریف‌ملک‌زاده  در نخستین همایش بین‌المللی گردشگری زیارت که در محل تالار صداوسیمای خراسان رضوی (صبا) برگزار شد، اظهار کرد: زیارت میراث بین‌المللی و ماندگار بوده و از همین حیث از ظرفیت‌های آن در حوزه گردشگری باید استفاده کرد.

وی افزود:‌ در حوزه زیارت هشت سند ملی و راهبردی تدوین شده که به واسطه آن گردشگری زیارت دچار تحول شود.

شریف‌ملک‌زاده با بیان اینکه حکم مسئولیت خود را از خداوند متعال و امام زمان (ع) گرفته‌ام، خاطرنشان کرد:‌ در هر مسئله‌ای با توکل بر حق و عنایات امام رضا (ع) و دیگر ائمه می‌توان به موفقیت‌هایی دست یافت.

وی با تأکید براینکه برخی جریان انحراف را به طور نادرست معرفی می‌کنند، تصریح کرد: جریان انحراف کسانی هستند که می‌خواهند مانع رشد و توسعه شوند و باید بر این مسئله تأکید داشته باشید که جریان انحراف به درستی به مردم معرفی شوند.

وی یادآور شد:‌ جریان‌‌های انحراف بدانند که ملت آنان را خوب می‌شناسند و به واسطه‌ برخی بنگاه‌های دروغ‌پراکنی در داخل و رسانه‌های معاند در خارج از کشور نمی‌توانند وجهه دیگران را که کار فرهنگی در مسیر رشد و توسعه انجام می‌دهند، تخریب کنند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به افتتاح و راه‌اندازی موزه بزرگان دین گفت: هفته آینده این موزه افتتاح شده و در واقع مجموعه‌ای از رفتار، گفتار و عملکرد مراجع و آیات عظام کشور بوده که علاقه‌مندان، پژوهشگران و طلاب می‌توانند از این منبع علمی استفاده کنند.

معاون رئیس جمهور خطاب به استاندار تأکید کرد: گردشگری زیارت در مشهد باید شبانه‌روزی شود، بنده از جناب استاندار خواستار این هستم که این مسئله را به عنوان مصوبه که شامل عهده‌دار بودن اصناف برای تعطیلی خود در شبانه‌روز است به آنها ابلاغ کند.

به گفته شریف ملک‌زاده با ابلاغ این مصوبه تعطیلی اصناف به عهده خودشان است و گردشگری زیارت شبانه‌روزی می‌شود/س 

 

برچسب ها: گردش ، گری ، زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.