شركت آب منطقه‌اي خراسان رضوي در واكنش به خبر «سد ارداك يك ماه پس از افتتاح جنجال آفريد» در جوابيه‌اي اعلام كرد: اين شركت به استناد لايحه قانوني نحوه تملك اراضي براي اجراي برنامه‌هاي عمومي، عمراني و نظامي دولت مصوب سال 1358 شوراي محترم انقلاب اسلامي ايران و براساس توافق‌نامه مكتوب با نمايندگان قانوني مالكان نسبت به ارزيابي قيمت عادله روز اراضي و اعياني‌ها و خسارات وارده با جلب نظر هيئت كارشناسان رسمي دادگستري (منتخب مالكان، اين شركت و مرضي‌الطرفين) اقدام كرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، ليكن متأسفانه مالكان به تحريك تعدادي از نمايندگان و با عنوان كردن خواسته‌هاي نامعقول و خلاف قانون و عدم اجراي صحيح مفاد توافق‌نامه مزبور و تهديد به تجمع و رسانه‌اي‌نمودن موضوع قانوني فوق از دريافت وجوه اراضي و منازل استنكاف مي‌كنند.

بنابراين اين شركت از طريق اين جوابيه دوباره اعلام و ابلاغ مي‌كند كه آمادگي كامل براي اجراي مفاد توافق‌نامه و پرداخت كليه حق و حقوق قانوني مالكان مزبور را داشته و دارد.

در بخش پاياني اين جوابيه خاطرنشان شده است؛ ضمناً بخشي از بهاي اراضي به حساب صندوق سپرده ثبت محل در سال گذشته توديع و مابقي ارزش ريالي اراضي تا سقف تعهد‌شده نزد اين شركت موجود است كه در صورت ادامه استنكاف كشاورزان از دريافت وجه، به حساب صندوق سپرده ثبت واريز و از طريق محاكم قضايي پرداخت خواهد شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.