بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار با مداحان اهل بيت(ع)، سفر رئيس‌جمهور به استان گيلان، ورود آيت‌الله هاشمي به انتخابات، دخالت نهاد رياست جمهوري در انتخابات، برنامه‌های خاص نداجا برای عبور از مدار 10 درجه، پیغام آمریکا به اصلاح‌طلبان و برگزاري جلسه پنجم دادگاه كهريزك از مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(چهارشنبه) گروه سياسي به اين شرح است:


اسراییل باید تهدید نظامی را کنار بگذارد و خود را برای پذیرش غنی‌سازی در ایران آماده کند
9 چهره برجسته امنیتی در رژیم صهیونیستی در یک تحلیل راهبردی از دولت اسراییل خواستند خود را برای وضعیتی آماده کند که هم گزینه حمله نظامی به برنامه هسته‌ای ایران را کنار گذاشته باشد و هم یک برنامه هسته‌ای معقول در ایران را که از جمله شامل غنی‌سازی در نطنز است بپذیرد.



چرا برخي نمايندگان "ماليات" نمي‌دهند؟ + آخرين فيش حقوقي يک نماينده معاف از ماليات
باشگاه خبرنگاران پاسخ برخي مخاطبان در خصوص اينکه "چرا برخي نمايندگان ماليات نمي‌دهند؟" را جويا شد.



ستون فقرات امنيتي رژيم نامشروع صهيونيستي تخريب شده است/ حزب‌الله قدرت اعلام اقدامات خود را دارد
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بي‌اساس خواندن ادعاي مقامات رژيم صهيونيستي که مدعي شده‌اند حزب‌الله لبنان پهپادي را به سرزمين‌هاي اشغالي ارسال کرده است، گفت: اين جوسازي براي بازسازي رواني ارتش تخريب‌شده اين رژيم نامشروع است.



احمدي‌نژاد با "مشايي" وارد گيلان شد / مشايي ميهمان ويژه حماسه حضور
محمود احمدي‌نژاد امروز چهارمين دور از سفرهاي استاني خود را در آستانه يازدهمين انتخابات رياست جمهوري با سفر به استان گيلان و با همراهي مشايي آغاز کرد.



آيت‌الله هاشمی وارد صحنه انتخابات نمی‌شود/ به نفع هیچ کس کنار نمی‌کشم
رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وارد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود.



پس چرا تردید؟ خود را از این تردید رها کن!

هاشمي رفسنجاني: خدایا! کمک کن ما شرمنده چنین ملتی نشویم‌؛ بر ما ببخش اگر نتوانیم دین خود را به این مردم ادا کنیم. خدایا! برخی حرف‌ها را تنها با تو می‌توان زد، من متاعی عزیزتر از آبرو ندارم و با عزیز‌ترین عزیزم به میدان آمده‌ام.



ليلة القدر سياسي در پيش داريم/ قصدي براي ورود به انتخابات ریاست جمهوری نداريم
رئيس خدمتگزاران آباداني و پيشرفت گفت: در آينده يک ليلة القدر سياسي در پيش داريم و همزماني انتخابات رياست جمهوري و شوراها براي اولين بار در کشور برگزار مي‌شود که ما را با يک رويداد سياسي مواجه مي‌کند.



مسجد را دولتی نکنیم/ با مردم باشید و از آنان نیز چیزی نخواهید/ هیچ گاه برای پول به منبر نرفتم
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: این اشتباه است که در انقلاب گذشتگان را نادیده بگیریم البته این مسئله اشتباهی است که برخی سیاسیون آن را انجام می‌دهند و فکر می‌کنند که فقط آنان هستند که کار می‌کنند.



نهاد رياست جمهوري حق دخالت در انتخابات را ندارد/ در شرايط فعلي نمي‌توان از حضور آيت‌الله هاشمي در انتخابات صحبت کرد
رئيس ستاد انتخابات شوراي شهر جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: نهاد رياست جمهوري به عنوان قوه برگزارکننده انتخابات حق در انتخابات شوراهاي شهر و رياست جمهوري را ندارد.



بنده که اين چند دوره در خدمت مقام معظم رهبري بودم، نمي‌دانستم ايشان به چه کسي راي داده‌اند
رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: بنده که اين چند دوره در خدمت مقام معظم رهبري بودم، نمي‌دانستم که آقا به چه کسي راي داده بودند و اهل خانه‌شان هم نمي‌دانستند.



تنگه‌اي که بسته شدنش معادلات جهان را به هم مي‌ريزد
همزمان با افزايش تهديدها و اعمال فشارهاي نظامي، سياسي و اقتصادي عليه ايران اسلامي توسط غرب با راهبري آمريكا، مسئولان كشوري و لشکري كشورمان از طرح احتمال بسته شدن تنگه هرمز در صورت عملي شدن تهديدهاي دشمنان خبر دادند.



توان دفاعی نیروی دریایی در سطح بالایی قرار دارد/ برنامه‌های خاص نداجا برای عبور از مدار 10 درجه

فرمانده نیروی دریایی ارتش، توان دفاعی این نیرو را بسیار خوب دانست و گفت: در حال حاضر در مسائل آموزشی، تربیتی، تجهیزات، تاکتیک‌ها و تأسیسات در سطح بالایی قرار داریم که دسترسی به این سطح در داخل نیروها انجام می‌شود.



پیغام آمریکا به اصلاح‌طلبان: کاندیدای اجماعی و حداکثری را به میدان بیاورید
منابع اطلاعاتی به «ایران هسته‌ای» گفتند دولت امریکا پالس‌هایی در اینباره که علاقمند است کدام کاندیدا در ایران بر سر کار بیاید به داخل ایران ارسال کرده است.



دستگاه قضايي در پرونده فساد بزرگ مالي كارنامه روشني بر‌جاي گذاشت
رئيس قوه قضاييه گفت: دستگاه قضايي در رسيدگي به پرونده فساد بزرگ مالي كارنامه روشني از خود به جاي گذاشته است.



اژه‌ای، پورمحمدی و دری‌ نجف‌آبادی شاهدان روح‌الاميني
یکی از شاکیان پرونده کهریزک گفت:‌ شاهدانم را حجت‌الاسلام اژه‌ای، آیت‌الله دری نجف‌آبادی و حجت‌الاسلام پورمحمدی معرفی کردم اما اینکه این افراد به دادگاه بیایند یا نه، بر عهده رئیس دادگاه است.



تصاوير منتسب به خانواده جوادي فر را به صورت مستند ارائه مي‌كنم
متهم ردیف دوم پرونده کهریزک گفت: برای تصاویری که در اختیار دارم مستندات کافی وجود دارد که اگر دادگاه بخواهد آنها را ارائه می‌دهم.



تکذيب خبر "دسترسي زندانيان به مواد مخدر"/ استفاده از ماده "متادون" براي معتادان کريستالي
رئيس زندان‌هاي کل کشور گفت: برنامه‌هاي ترک اعتياد در آيتم‌هاي مختلف مانند سم زدايي، مشاوره و روان‌درماني نيز براي معتاداني که قايليت ترک دارند آماده شده است.



از شيوه برگزاري دادگاه ناراضي‌ام
متهم رديف اول پرونده کهريزک از شيوه برگزاري دادگاه ناراضي‌ام و درخواستم اين است که از جلسه آينده دادگاه علني برگزار شود.




دفاعياتم را در جلسه گذشته مطرح كردم
حيدري فر گفت: طي چهارمين جلسه دادگاه كهريزك همه دفاعياتم را ارائه كرده‌ام.



بارها به مداحان اعتراض كرده‌ام كه جلسه جشن مولودی را به مجلس عزاداری تبدیل نكنند/ حرکت غرب در مواجهه با موضوع زن گناهی بزرگ و نابخشودنی است
در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) جمعی از مداحان اهل بیت(ع) با رهبر معظم انقلاب دیدار كردند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار