فرماندار شهرستان پردیس گفت : در قانون اساسی به موضوع اهمیت شوراها پرداخته شده است و کمتر موردی را می بینیم که این قدربه اندازه شوراها در قانون به آن تاکید شده است شوراها با رای خود مردم انتخاب می شودو در مورد شوراهای روستایی این موضوع فرق می کند .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در قانون اساسی به موضوع اهمیت شوراها پرداخته شده است و کمتر موردی را می بینیم که این قدربه اندازه شوراها در قانون به آن تاکید شده است شوراها با رای خود مردم انتخاب می شودو در مورد شوراهای روستایی این موضوع فرق می کند .

وی در ادامه این مطلب افزود :شوراهای روستایی افرادی هستند که در بحث خدمت رسانی به مردم فی صبیل ا...کارمی کنند و بدون دست مزدی به مردم خدمت رسانی می کنند که البته توفیق بزرگی است .

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد :امام جعفر صادق (ع)می فرمایند "اگر خدا برای بنده ای تا بندگانش خیر و نیکی بخواهد حاجت دیگر بندگانش را به دست او حواله می کند و ما باید خداوندرا شاکر باشیم که این توفیق را به ما داده است و در راهی قرار گرفته ایم که نیاز های مردم و همسایگان و شهروندان خود را برطرف سازیم .

بیگدلو در خاتمه اظهار داشت :وضعیت برای کسانی هم که در شوراها انتخاب می شوند به همین شکل است و هیچ جایگاه و پایگاهی برای استخدام این عزیزان وجود ندارد و شبانه روزی در راستای وظایف قانونی خود اقدام می کنند و امورات مربوطه را انجام می دهند ./س


برچسب ها: فانون اساسی ، شورا ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.