عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: احزاب،گروه‌ها،نامزدها و طرفدارانشان که بخواهند به ناامني در انتخابات دامن بزنند به جد برخورد مي‌کنيم.

محمدحسن آصفري نماينده اراک و کميجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تامين امنيت انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري گفت: اين کار وظيفه دستگاه‌هاي امنيتي از جمله وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و سپاه است که تدابير لازم را در جهت برقراري امنيت انتخابات دوره يازدهم به عمل آورند.
 
وي با اشاره به اين که مجلس صرفا کار نظارتي انجام مي‌دهد، ادامه داد: کميسيون امنيت ملي و در راس آن مجلس بر روند برنامه‌ کانديداهاي انتخابات در جهت ايجاد امنيت نظارت مي‌کند و به اين دليل که شاهد فتنه‌هايي مانند فتنه 88 نباشيم، دستگاه‌هاي امنيتي را به مجلس فراخوانده‌ايم تا برآورد و برنامه‌هاي امنيتي خود را در راستاي ايجاد امنيت انتخابات 92 ارائه داده و با نظارتي که مجلس دارد بتواند کار خود را به نحو احسنت انجام دهد.
 
آصفري با ذکر اين مطلب که به شدت با ايجادکنندگان ناامني در انتخابات برخورد مي‌شود، تصريح کرد: مطمئنا با هرگونه عملکردي از سوي احزاب،گروه‌ها،نامزدها و طرفدارانشان که بخواهند به ناامني در انتخابات دامن بزنند به جد برخورد مي‌کنيم.
 
عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تاکيد کرد: حتي اگر رسانه‌ها بخواهند اقداماتي در جهت زمينه‌سازي براي ناامني در انتخابات صورت دهند مجلس در مقابله با آن‌ها ورود پيدا کرده و برخورد خواهد داشت.
 
وي در پايان اظهار داشت: به دستگاههاي امنيتي ابلاغ شده که برنامه‌هاي خود را براي تامين امنيت انتخابات شرح دهند و کميسيون امنيت ملي هم نقش نظارتي خود در اين مسئله را ايفا مي‌کند.
 
انتهاي پيام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار