عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: آمریکا با ورود به سوريه و جنگ افروزی در آتش این فتنه خواهد سوخت.

"ابراهيم آقامحمدي" نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخير اوباما مبني بر اينکه "ما نمي‌دانيم چه کسي و چه زماني و چگونه از سلاح شيميايي در سوريه استفاده کرده است"، گفت: ادعاي اخير "باراک اوباما" (رئيس‌جمهور آمريکا) همانند ادعاي "جورج بوش"(رئيس‌جمهور سابق آمريکا) زماني که حمله به عراق را با هدف مبارزه با سلاح شيميايي مطرح کرد، بيان شده است.

وي با اشاره به فيلم منتشر شده از سوي معارضين در خصوص به‌کارگيري سلاح شيميايي در حيوانات، تصريح کرد: انتشار اين فيلم تنها در راستاي اين مهم بود که دولت و ارتش "بشار اسد"  را تهديد کرده تا خود حکومت را در دست گيرند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي خانه ملت افزود: ادعاهاي اوباما در خصوص استفاده از سلاح شيميايي در سوريه همانند بهانه‌اي است که رئيس‌جمهور سابق آمريکا به عراق حمله کرد،‌ همچنين آمريکا تنها در پي آن است تا حمايت خود از تروريست‌هاي سوري را توجيه کند.

نماينده خرم‌آباد در پايان با تاکيد بر اينکه آمريکا نمي‌تواند به راحتي وارد خاک سوريه شود، خاطرنشان کرد: ورود غرب به سوريه به راحتي صورت نخواهد گرفت چراکه اين مهم مي‌تواند يک جنگ جهاني تمام عياري را به بار آورد، منطقه خاورميانه را به چالش کشد و به‌دنبال آن غرب و آمريکايي که حامي اصلي معارضين سوري‌ بوده را در آتش اين فتنه به‌سوزاند.

انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار