هاشم ميرزاخاني فرا رسيدن روز معلم و تقارن آن را با روز زن به خانواده سينماي جوان و به ويژه مدرسين دفاتر انجمن در سراسر كشور تبريك گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هاشم ميرزاخاني فرا رسيدن روز معلم و تقارن آن را با روز زن به خانواده سينماي جوان و به ويژه مدرسين دفاتر انجن در سراسر كشور تبريك گفت.
شاه نشين چشم من تكيه گه خيال توست

جاي دعاست ماه من بي تو مباد جاي من (حافظ)

 با درود و تهنيت

ارديبهشت ماهِ شكفتن گل و بالندگي برگ است و با ايامي فرخنده تقارن دارد و مژده از طلوع تابناك فاطمه ( عليها السلام ) و خورشيد رخشنده زاد روزش خواهد داد . گرچه اين روز سرشاراز بهاراست و عرفان ، ليك مقام و مرتبت زنان را تفسير و در سر لوحه تاريخ نامشان را

نقش  و براي  هميشه به يادگار نهاده است .اين مناسبت را به روندگان طريقت و حقيقت آن بانوي بزرگوار تبريك مي گويم و از درياي كرامت بيكرانش براي زنان و مادران اين ديار كه فخرآفرينان بي ادعاي تربيت و تعليم هستند ، مجد وفضيلت آرزو مي نمايم .

و هم اينك بهانه اي ديگر است تا يادي از پرچمداران دين و دانش و سنگربانان مهر و دانايي بنمايم و حضور همه معلمان تاريخ ، كه چونان آفتابي سوزنده جان جهل و تباهي را سوختند و هم روشني را به رسم موهبت در طول سالها  به شاگردان خويش بخشيدند صميمانه تبريك عرض بنمايم  و ياد علامه شهيد و دانشور فقيد مرتضي مطهري را گرامي بدارم .

و اين روز را مغتنم مي دانم و فرصت نيك و تقارن تولد قافله سالارعشق حضرت  امام ( ره ) كه ايل را ازدشت شب به چشم اندازسرسبزي و روشني كوچانيد و زنجيرهزارساله غلامان را بشكست صميمانه تبريك عرض مي نمايم و براي همه اهالي فرهنگ و هنر در فصل رويش برگ و شكفتن گلها آرزوي موفقيت و سر بلندي دارم . چونان ارديبهشت سرسبز و در دولت گل؛ شادمان و شادي بخش باشيد .

هاشم ميرزاخاني/رئيس هيئت مديره و مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار